بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
برای بررسی علت سانحه
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشور، سه نفر از کارشناسان فرانسوی کمیته بررسی سانحه و چهار نفر از کارشناسان فرانسوی کمپانی سازنده هواپیما خبر داد.

تدبیر24»رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ورود تیم فرانسوی برای بررسی سانحه هوایی اخیر، گفت: در حال حاضر سه نفر از کارشناسان این تیم به همراه چهار نفر از افراد کمپانی سازنده هواپیما که آن‌ها هم فرانسوی هستند و مدیرکل دفتر بررسی سوانح در جلسه حضور دارند و قرار است بعد از این جلسه از محل سانحه بازدید کنند تا بعد از آن کارهای کارشناسی آغاز شود.

وی در مورد هدف برگزاری جلسه مذکور توضیح داد: هدف این جلسه بررسی فنی و تخصصی علت سانحه است. در این راستا زمانی که جعبه سیاه هواپیما پیدا شود تحویل تیم کارشناسی داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، یک فروند هواپیمای ATR ۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان ساعت ۸ صبح ۲۹ بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد اما به دلیل برخورد با یکی از قله‌های رشته‌کوه‌ دنا مسافران این پرواز به مقصد خود نرسیدند و تیم عملیات و نجات کشور در حال جستجوی لاشه این هواپیما و پیکرهای مسافران هستند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها