بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
رئیس افتخاری شورای ملی سیاستگذاری «تبریز 2018» گفت: افتتاح رویداد تبریز 2018 به پنجم اردیبهشت ماه موکول شد.
تدبیر24»«محمدرضا نعمت‌زاده» در جلسه تبریز 2018 در اتاق بازرگانی تبریز، با اشاره به اهمیت مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی، فعالان تجاری و صنعتی در برگزاری رویداد تبریز 2018، گفت: حضور تجار، صنعتگران و اصناف در جریان برنامه‌های این رویداد از ضروریات است؛ به طوری‌که تقسیم امور در میان آن‌ها می‌تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف داشته باشد. 

وی ادامه داد: بهتر است بخش خصوصی مسئولیت‌های مشخصی را به عهده بگیرد و از کلی‌گویی در جلسات پرهیز شود تا امور مربوطه به طور برنامه‌ریزی شده و مرتب پیش برود. 

رئیس افتخاری شورای ملی سیاستگذاری «تبریز 2018» با تأکید بر معرفی پتانسیل‌های تبریز در داخل و خارج کشور، افزود: متأسفانه در این‌باره اقدامی نشده است و باید جایگاه ملی این رویداد در سطح گسترده معرفی شود.

‌نعمت‌زاده در خصوص طراحی چندین پوستر در خصوص فرش تبریز، یادآور شد: طراحی پوستر، استفاده از تصاویر و جملات تأثیرگذار برای معرفی فرش و دیگر صنایع تبریز از ضروریات است. 

وی ادامه داد: مقرر شده است که مهرماه سال آینده نمایشگاه فرش در تبریز برگزار شود و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای آشنایی با فرش هستیم.

رئیس افتخاری شورای ملی سیاستگذاری «تبریز 2018» تصریح کرد: پخش زیرنویس در برنامه‌های صدا و سیما و استفاده از لوگوی تبریز در متروها و اتوبوس‌ها نیز می‌تواند موثر باشد. 

نعمت‌زاده هم‌چنین تشکیل کمیته تخصصی از سوی اتاق بازرگانی تبریز را خواستار شد.


برچسب ها: تدبیر24 ، تبریز 2018
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها