بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
مقامات اندونزی اعلام کرده‌اند یک محموله ۱.۶ تنی "متامفتامین کریستال" را از یک کشتی در جزیره شمالی "باتم" ضبط کرده‌اند و این دومین محموله بزرگ مواد مخدر ضبط شده در این ماه است.
تدبیر24»این محموله ۱.۶ تنی اخیر یکی از بزرگترین محموله‌های مواد مخدر در این کشور بوده و جزئیات در مورد مبدأ و مقصد آن تحت بررسی است.

اندونزی یکی سخت‌ترین قوانین مبارزه با مواد مخدر را در جهان دارد. دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC)، میزان تجارت متامفتامین و هروئین را در سال ۲۰۱۳ در جنوب شرق آسیا، ۳۱ میلیارد دلار برآورد کرده است.

در اوایل ماه جاری نیز مقامات اندونزی بیش از یک تن "متامفتامین کریستال" را که به زبان محلی به "شابو، شابو" معروف است در باتم، قطب صنعتی و گذرگاه آبی کوچکی از سنگاپور، مصادره کردند.

رئیس آژانس مبارزه با مواد مخدر اندونزی اعلام کرد: این محموله در یک کشتی به عنوان یک قایق ماهیگیری از میانمار وارد اندونزی شده است و این کشتی به استرالیا رفته و بارها به اندونزی رفت و آمد داشته و این بدین معناست که مقادیر زیادی مواد مخدر را وارد این کشور کرده است.

به گزارش رویترز، میانمار بخشی از به اصطلاح مثلث طلایی است که با تایلند ولائوس تلاقی دارد و تولید و قاچاق مواد مخدر در این ناحیه بسیار رونق دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، متامفتامین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها