بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
ذوالقدر:
جلسه اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی کار با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده استان تهران و عضو شورای سیاست گذاری اسلامی کار و حسین کمالی دبیرکل اسلامی کار برگزار شد.
تدبیر24»در این جلسه سیده فاطمه ذوالقدر با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، با اشاره به حادثه غم انگیز سقوط هواپیمایی آسمان در یاسوج،  یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشت و گفت: ذکر حمایت‌ها و ارشادات ایشان همواره چراغ راه بوده است.

وی در ادامه به تعامل مثبت بین نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی ، شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و افزود: جلسات فصلی مستمری که بین مجمع نمایندگان تهران و شورای شهر در راستای هم افزایی جهت مرتفع نمودن و تعدیل مشکلات و آسیب‌های شهر تهران صورت می‌پذیرد اقداماتی است که بازخورد مناسبی در فرایند اقدامات و اولویت بندی رسیدگی ایجاد نموده است. جلسات فصلی مستمری که بین مجمع نمایندگان تهران و شورای شهر در راستای هم افزایی جهت مرتفع نمودن و تعدیل مشکلات و اسیب های شهر تهران صورت می‌پذیرد اقداماتی است که بازخورد مناسبی در فرایند اقدامات و اولویت بندی رسیدگی ایجاد نموده است.

ذوالقدر ادامه داد: این اولویت ها را می توان به موضوع  آلودگی هوای تهران، مشکل ترافیک و حمل و نقل عمومی و آسیب‌های اجتماعی و دیگر موارد دسته بندی کرد.

وی همچنین گفت: بر این مبنا و بر اساس تعاملات فی مابین تلاش گردید که در مصوبات بودجه ٩٧ ، موارد مدنظر و مورد دفاع در صحن علنی و کمیسیون های مجلس قرار گیرد که بودجه ای خاص برای پروژه های عمرانی شهر تهران، بازآفرینی شهری و بهسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده شهری، آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی مصوب گردید و به استناد تبصره ١٠ بودجه ای برای آسیب‌های اجتماعی شهر تهران نظیر متکدیان، معتادان، کودکان کار و حمایت های اجتماعی لحاظ شد و در موضوع قطار شهری که ابزار ضروری برای کمک به تعدیل الودگی هوا می باشد بودجه دو میلیون دلاری تصویب شد که با توجه به اولویت‌های ملحوظ در آن که بهره‌مندی شهرهای آلوده از این بودجه در صدر می ‌باشد، تهران نیز مشمول این بودجه خواهد شد..

نماینده تهران در پایان افزود: آنچه که می‌تواند تهران را از مرز بحران خارج نماید افزایش هرچه بیشتر تعاملات میان دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌مدخل می باشد و با توجه به ضرورت نیاز به برنامه ریزی درست ، بر حسب ضرورت ، مقررشد اولویت های برنامه ای شهر تهران در بخش عمرانی، آموزشی، بهداشت، ورزشی، حمل و نقل و آلودگی هوا  برای سال ٩٨ از هم اینک در سایه تعاملات مثبت تنظیم شده تا ارزیابی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم به دور از شتابزدگی و با کار کارشناسی دقیق و مناسب انجام پذیرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، ذوالقدر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها