بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: ثبت‌نام در سامانه اینترنتی اسکان نوروزی از فردا جمعه 4 اسفند شروع می‌شود و تا 23 همین ماه ادامه دارد.

تدبیر24»گودرز کریمی فر در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره افزود: برای نوروز امسال 707 پایگاه پذیرش اسکان داریم که 345 مورد مرکز آموزشی رفاهی خانه معلم و 12 هزار مورد مدرسه در قالب 100 هزار کلاس درس است.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و کیفی‌تر ارتقای کیفیت اسکان نوروزی را در کلیه پایگاه‌ها انجام دادیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در کنار پایگاه‌های اسکان به جهت آشنایی با فرهنگ و سنن محلی، افزایش ماندگاری سفر، بهره‌مندی از دستاوردهای قومی، محلی استان‌ها و معرفی جاذبه‌های توریستی گردشگری به عنوان یکی از اقدامات خلاقانه طرح اسکان نوروزی اشاره کرد و گفت: 300 اردوگاه فرهنگی هنری، 207 تالار و 128 رستوران در خانه‌های معلم و 50 مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان در قالب این پکیج رفاهی فعال بوده و ارائه خدمات خواهد داد.

کریمی فر ادامه داد: اختصاص یک شماره از نشریه ادارات کل استان‌ها با عنوان ویژه نامه طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از جمله دیگر اقداماتی است که انجام شد و در این نشریه اطلاعات پایگاه پذیرش نیز درج می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی از 4 تا 23 اسفند از طریق سامانه WWW.ESKAN.MEDU.IR انجام می‌شود، اظهار کرد: کلیه اطلاعات کلیدی مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان به تفکیک استان‌ها و شهرستان‌ها و با ذکر شاخصه‌هایی چون نوع کاربری، (تالار، اسکان رستوران)، آدرس مرکز، ظرفیت سوئیت‌ها، تعداد تخت خواب، ظرفیت رستوران و تالار در دسترس است.

به گفته کریمی فر، زمان پذیرش مسافران فرهنگی از 29 اسفند آغاز و تا عصر 12 فروردین ماه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هر گونه افزایش تعرفه برای فرهنگیان در اسکان نوروزی ممنوع است گفت: نرخ اسکان نوروزی تنها 10 درصد نسبت به سال قبل برای مشاغل آزاد افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: تمام فرهنگیانی که در اسکان نوروزی ثبت نام کنند تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها