بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۱۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
اینستاگرام از آن شبکه های اجتماعی است که توانست به سرعت رشد کند و به یک ابزار اشتراک عکس و ویدئو از لحظات زندگی افراد و برای ارتباط با دیگران تبدیل شود. اساس پایه اینستاگرام عکس است و از آنجا که همه ما عاشق گرفتن عکس هستیم، چه شبکه ای بهتر از اینستاگرام که عکس های گرفته شده را با دیگران به راحتی و بدون هیچ هزینه ای به اشتراک بگذاریم. اما فعالیت در اینستاگرام، قانون مخصوص به خود را دارد و مخصوصا اینکه دارای یک کسب وکار هستید و قصد معرفی محصولات خود را با عکس دارید، این قوانین را باید رعایت کنید. رعایت این قوانین باعث می شود که صفحه شما بیشتر از همه مورد بازدید قرار بگیرید تا فالوور و لایک بیشتری را بتوانید جذب کنید که هرچه فالوور و لایک بیشتر، فروش و برندینگ شما بهتر خواهد بود.

تدبیر24»خیلی از کسب وکارهای خانگی و کوچک فقط با استفاده از همین اینستاگرام، محصولات خود را به فروش می رسانند و پیشرفت کرده اند. اما این قوانین یا به عبارتی دیگر این تکنیک ها چیست؟

تکنیک های افزایش فالوور اینستاگرام

1. عکس حرفه ای مرتبط با کسب وکار خود قرار بدهید

ماهیت اصلی اینستاگرام عکس است و از این رو اگر به دنبال جذب لایک وفالوور بیشتری هستید، باید از عکس های حرفه ای استفاده کنید. کاربری در این شبکه اجتماعی به دنبال مطلب متنی بلند نیست، آن ها می خواهند که پیام شما را از طریق عکس دریافت کنند و شما هم باید سعی کنید، عکسی قرار بدهید که پیام و مفهوم شما را به کاربران منتقل کند. خیلی از شرکت ها، برای این منظور اقدام به استخدام گرافیست حرفه ای می کنند.

2. استفاده از هشتگ مناسب

هشتگ قابلیتی است که اینستاگرام برای شما قرار داده است تا بتوانید با آن ها فالوورهای بیشتری را بدست بیاورید. هشتگ به نوعی همان کلمه کلیدی است که شما در متن خود به کار می برید تا کاربران در جستجو شما را پیدا کنند. هشتگ های مرتبط با کسب وکار خود را بشناسید و آن ها تقسیم بندی کنید. بهتر است که متوسط 20 هشتگ پرکابرد متناسب را برای هر نوع پست خود به کار ببرید.

هشتگی را به کار ببرید که بیشتر از همه مورد جستجو قرار میگیرد. برای مثال اگر شما صاحب یک مانتو فروشی هستید، یکی از بهترین هشتگ ها #مانتو_فروشی است که توسط کاربران زیادی مورد جستجو قرار می گیرد ولی هشتگ #مانتو_فروشی_غرب_تهران کمتر استفاده می شود و اصلا ممکن است که به هیچ وجه جستجو نشود و در نتیجه کاربردی هم برای شما نخواهد داشت.

3. افراد مرتبط را فالو کنید و درپست های آن ها فعالیت کنید

افراد و شرکت های مرتبط با حوزه کسب وکار را پیدا کنید و آن ها فالو نمایید. در پست هایی که قرار می دهند، نظر تخصصی بدهید و همچنین با افرادی را که با آن ها در ارتباط هستند و پست ها را لایک می کنند را هم فالو کنید. البته سعی کنید در روز بیشتر از ده نفر را فالو نکنید و سعی کنید که یک راه ارتباطی با آن ها پیدا کنید.

مهمترین نکته این است که حتما در زیر پست آن ها نظرات تخصصی بدهید. بیشتر فالورها وقتی نظرات شما را مطالعه می کنند، متوجه قدرتمند بودن شما در حوزه کاریتان می شوند و درخواست ارتباط می دهند.

4. کپشن مناسب بنویسید

برای هر پست خود، یک کپشن چند خطی مناسب بنویسید. کپشن را باید طوری بنویسید که توصیف کننده کمکی عکس شما باشد. کپشن نباید طولانی باشد و از کلمات خیلی ساده و قابل فهم باید در نوشتن آن استفاده کنید.

برای مثال اگر عکسی در خصوص محصولات خود قرار می دهید، حتما در کپشن توضیحات مختصری هم از محصول بنویسید و بهتر است که برای خواندن توضیحات اضافی، کاربر را به سمت سایت هدایت کنید. به این روش، شما کمکی هم به سئو سایت خود کرده اید.

5. از یک قالب خاص استفاده کنید

برای اینکه از دید کاربران خاص باشید، از یک قالب خاص و منحصر به فرد برای خود استفاده کنید. به این روش، کاربر وقتی عکس شما را مشاهده کرد، سریعا نام برندتان در ذهن او تداعی می شود.

6. ساعت مناسب را پیدا کرده و حضور مداوم داشته باشید

پربازدیدترین ساعت اینستاگرام بسته به نوع فعالیت کسب وکار خود پیدا کنید و سعی کنید عکس های خود را در آن ساعت پست کنید. همچنین حضور مداوم داشته باشید، حداقل یک عکس در روز پست کنید و سعی کنید که برای تعیین نوع عکس های خود یک استراتژی بنویسید.

نداشتن حضور مداوم باعث می شود که سریعا از ذهن ها فراموش شوید. رقابت در دنیای شبکه های اجتماعی خیلی سخت و پیچیده است و لازم است که هرروز در این دنیا حضور داشته باشید و خود را نشان دهید.

7. تبلیغات کنید

این امکان برای شما وجود دارد که در صفحات پربازدید تبلیغات کنید. تبلیغات برخلاف آنچه که تصور می شود به هیچ وجه بد نیست، فقط باید دقت داشته باشید که در صفحات تبلیغ کنید که متناسب با کسب وکار شما باشد؛ برای مثال تبلیغ محصولات آسانسور در یک صفحه فروش لباس مردانه به هیچ وجه نمی تواند برای شما سودمند باشد.

8. عکس های اینستاگرام را در دیگر شبکه های اجتماعی خود قرار دهید

شما می توانید عکس هایی را که در اینستاگرام قرار می دهید، با روشن کردن یک کلیک، در دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به اشتراک بگذارید. به این روش، دوستان شما که در این شبکه فعال هستند، شما را هم در اینستاگرام پیدا کرده و فالو می کنند.

9. تگ کنید

در عکس های مهم خود، دوستانی را که بیشترین ارتباط با محتوای این پست را دارند و قصد دارید که آن ها هم پست شما ببینند، تگ کنید.

10. مسابقه بگذارید و دعوت از کاربران برای کامنت

یکی از تکنیک های مسابقه در اینستاگرام، گذاشتن مسابقه و دعوت از آن ها برای کامنت است. برای مثال می توانید از کابران درخواست کنید که به ازای تگ کردن دو نفر از دوستان تخفیف بگیرند یا از آن ها دعوت کنید که برای این پست کامنت بگذارند، برای مثال بنویسید به 5 نفر از افرادی که به سوال این عکس در کامنت جواب درست بدهند، یک جایزه بدهید.

برای فعالیت و دریافت فالوور بیشتر در اینستاگرام، باید صبور باشید. به هیچ وجه از تکنیک های سیاه استفاده کنید. داشتن ده فالوور واقعی باارزشمندتر از هزارتا فالوور غیرواقعی و فیک است. شرکت سئوکار که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت می کند، در کنار شما تا برند شدن کسب وکارتان پیش خواهد رفت و به شما برای فعالیت در تمامی شبکه های اجتماعی مشاوره خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۳
sahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
خیلی خوب بود عالی بود.....از سایت من هم دیدن کنید.
ساندویچ پانل سقفی
|
United States
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
اینستا خلی اپلیکیشن خوبیه
ساندویچ پانل دیواری
|
United States
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
روباری که پست کریدن چقدر جالب بود واقعا نمیدوسنم 40نوع صدا داره
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها