بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن وابسته به انصارالله پیامی را به دبیرکل سازمان ملل و اعضای شورای امنیت ارسال کرد که شامل طرحی برای پایان دادن به جنگ در این کشور است.
تدبیر24»این طرح که انصارالله یمن آن را در قالب نامه‌ای به سازمان ملل تقدیم کرد، شامل تشکیل کمیته‌ آشتی و مراجعه به صندوق‌های رای برای انتخاب رئیس جمهوری و پارلمانی که نماینده تمام مردم یمن و گروه‌های سیاسی این کشور باشد، به علاوه ایجاد ضمانت‌های بین‌المللی برای آغاز بازسازی، جبران خسارات و ممانعت از هرگونه تجاوزی از سوی کشورهای خارجی به یمن، اعلام عفو عمومی، آزادی تمامی بازداشت شدگان و ارائه هرگونه پرونده‌ مورد اختلاف برای همه‌پرسی می‌شود.

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن تاکید کرد: تا زمانی که تجاوز عربستان متوقف نشده و محاصره زمینی، هوایی و آبی علیه یمن شکسته نشده، هیچ‌گونه راه حلی نمی‌تواند ریشه‌ای باشد.

وی در نامه خود افزود: عدم پاسخ به راه حل و گفت‌وگو، سازمان ملل و شورای امنیت را مسؤول تاریخی و قانونی ادامه بحران انسانی می‌کند که طبق گزارش‌های سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی به عنوان بدترین بحران جهان رده بندی می‌شود.

الحوثی از نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت خواست تا با سفر به یمن از نزدیک از اوضاع انسانی این کشور مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها