بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
«نکشتت، قوی‌ترت میکنه. آنها به اندازه‌ سنسورهای محافظتی موزه‌ لوور فرانسه حساس هستند. کوچک‌ترین اشتباه برای‌شان حکمش مرگ است. اگر بدانند روزی شما فقط خواب آنها را ندیده‌اید و خواب یکی دیگه را دیده‌اید، سریعا فکر یک چاره می‌کنند. معمولا چاره‌ فکرشان به پاره کردن عکس‌ها و نامه‌ها ختم می‌شود. به یاد داشته باشید اگر از شما پرسیدند «شیشه‌ دلم چی میشه» آخرین فرصتی است که به شما داده شده. دفعه‌ بعد شما تنها سه گزینه برای انتخاب دارید: اتاق گاز، خود گاز، گیوتین.»
تدبیر24»روزنامه قانون نوشت: «مهم‌ترین قدم برای یک ازدواج موفق، شناخت انواع مختلف همسر است. شما باید ابتدا با این گروه‌ها آشنا شوید تا با هوشیاری کامل ازدواج کنید. یادتان باشد همسر خوب و بد وجود ندارد. شما فقط باید بدانید که با همسر خود چگونه برخورد کنید. امروز به بررسی گروه‌های مختلف می‌پردازیم:

۱) هرجا سخن از حمایته، نام اون‌ها میدرخشه. این افراد همیشه مثل کوه پشت‌تان هستند و همیشه شما را پشتیبانی می‌کنند. به عبارتی دشمن اگه هزار هزار با فشنگ‌های قطار قطار حلقه به دورتان بزنند، می‌آیند و شما را می‌برند. اما این روحیه‌ خشن را همه جا حفظ می‌کنند. غالبا آنها را با یک مَن عسل هم نمی‌شود خورد. به همین دلیل مراقب رفتار خود باشید.

۲) خاک بر سرِ همسر. وقتی با این افراد ازدواج کنید، هر کاری خواستید بکنید. آنها به هیچ وجه موقعیت‌شان را ترک نمی‌کنند. شما بدترین بلاها را هم سرشان در بیاورید، باز هم چیزی به شما نمی‌گویند. تنها کاری که می‌کنند این است که هر روز خودشان را متقاعد می‌کنند که زندگی با شما بی‌فایده است. به خودشان با عصبانیت غر می‌زنند: «هم نامهربونه، هم آفت جونه، هم با دیگرونه، هم قدرم ندونه». اما در آخر شانه‌های‌شان را بالا می‌اندازند و می‌گویند: «اما چه کنم دوسش دارم» و سر کار خود برمی‌گردند.

۳) نکشتت، قوی‌ترت میکنه. آنها به اندازه‌ سنسورهای محافظتی موزه‌ لوور فرانسه حساس هستند. کوچک‌ترین اشتباه برای‌شان حکمش مرگ است. اگر بدانند روزی شما فقط خواب آنها را ندیده‌اید و خواب یکی دیگه را دیده‌اید، سریعا فکر یک چاره می‌کنند. معمولا چاره‌ فکرشان به پاره کردن عکس‌ها و نامه‌ها ختم می‌شود. به یاد داشته باشید اگر از شما پرسیدند «شیشه‌ دلم چی میشه» آخرین فرصتی است که به شما داده شده. دفعه‌ بعد شما تنها سه گزینه برای انتخاب دارید: اتاق گاز، خود گاز، گیوتین.»

برچسب ها: تدبیر24 ، دم بخت‌ها
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها