بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
جعفرزاده:
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر رعایت انصاف در بیان انتقادات، گفت که مسئولان نیز در هر رده و مسئولیتی باید خود را در معرض پرسشگری مردم قرار داده و به ابهامات و انتقادات آنها پاسخ دهند.

تدبیر24»غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نکته‌ای که مقام معظم رهبری درباره نقد بیان کردند همان خلاء بزرگی است که در کشور داریم. احساس می‌شود عدم پذیرش و ظرفیت نقد و نقدپذیری در متولیان امر بسیار مشهود دیده می‌شود و هر نقدی با توهم دخالت و توطئه خارجی به کنار می‌رود.

وی افزود: امیدوارم با توجه به فرمایش رهبری، مسئولان و متولیان در هر سطحی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود را مورد پرسشگری مردم و دسترسی آنها برای رفع ابهام قرار دهند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم رعایت انصاف در بیان انتقادات، گفت: اگر انتقادی مطرح می‌شود باید اقدامات خوبی در کنار آن دیده شود و برای نقاط منفی نیز راهکاری ارائه شود نه اینکه تنها یک طرف ماجرا را ببینیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان گفت: ‌از طرف دیگر معتقد نیستم که هر نقدی دارای دسیسه خارجی است و فکر کنیم که هر انتقادی خوراکی برای خارجی‌ها محسوب می‌شود به همین دلیل باید اجازه انتقادات را داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها