بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
سرمربی منچسترسیتی تاکنون ۹ فینال از ۱۰ فینال خودش را با پیروزی پشت سر گذاشته است و با این رکورد ویژه به استقبال بازی با آرسنال خواهد رفت.
تدبیر24»اولین فینال فصل فوتبال انگلیس فردا شب (یک‌شنبه) برگزار می‌شود؛ جایی که در ورزشگاه  بزرگ ومبلی، منچسترسیتی برابر آرسنال قرار خواهد گرفت.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تا قبل از این فینال رکورد بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته است. او از ۱۰ فینال خود در دنیای مربیگری توانسته ۹ بار قهرمان شود و تنها یک بار در فینال‌ها شکست خورده است که آن هم برابر ژوزه مورینیو در فینال جام حذفی ‌اسپانیا بود که رئال مادرید توانست بارسا در فینال شکست دهد.

پپ گواردیولا عنوان کرد: قبل از بازی با آرسنال به این طور مسائل فکر نخواهم کرد و تمام تمرکزم بر روی بازی برابر آرسنال است.

او همچنین درباره شانس بالای منچسترسیتی در لیگ برتر، گفت‌: ما به شش پیروزی دیگر نیاز داریم تا قهرمانی خودمان را در لیگ برتر فوتبال انگلیس که سخت‌ترین لیگ دنیا است قطعی کنیم ولی فعلا تمرکز ما بر روی این بازی‌ها نیست و بازی به بازی پیش خواهیم رفت چون در بازی برابر ویگان دیدیم که در فوتبال انگلیس ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و ما خودمان را برای هر گونه غافلگیری آماده می‌کنیم.

امشب و فردا شب همچنین لیگ برتر فوتبال انگلیس برگزار می‌شود ولی دو تیم منچسترسیتی و آرسنال به دلیل بازی در فینال جام اتحادیه بازی نخواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها