بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
تحلیلگران بر این باورند که شبکه‌های اجتماعی توییتر و اسنپ چت هم‌اکنون گوی رقابت را از فیس بوک ربوده و از محبوبیت بسیار بیش‌تری برخوردار شده‌اند.
تدبیر24»تحلیلگران و کارشناسان در موسسه آماری و تحقیقاتی GBH Insights روز چهارشنبه اعلام کردند که در حال حاضر طرفداران و کاربران بسیاری از دو شبکه اجتماعی توییتر و اسنپ‌چت استقبال کرده‌اند و آمار استفاده و محبوبیت این دو شبکه اجتماعی از رقیب قدیمی و پیشین آن‌ها یعنی فیس بوک سبقت گرفته است.

این محبوبیت بر میزان تبلیغاتی که برروی پلت‌فرم توییتر و اسنپ‌چت صورت گرفته، هم تاثیرگذار بوده است و به راحتی می‌توان میزان فعالیت کاربران در این سه شبکه اجتماعی را با هم مقایسه کرد و به نتیجه مشابهی دست یافت.

یکی از عواملی که این دو شبکه اجتماعی را با محبوبیت بسیاری رو به رو کرد، ویژگی و قابلیت‌های جدیدی بود که گاهی به آنها افزوده می‌شد، به نظر می‌رسد فیس بوک نتوانسته است به خوبی با شبکه‌های اجتماعی نوظهور و جدیدتر به رقابت بپردازد و آن‌ها را از میدان به در کند، بلکه بجای آن خود دچار چالش شده، به گونه‌ای هر روز گزارش می‌شود تعداد زیادی از کاربران از این شبکه اجتماعی خارج شده و به سایر شبکه‌های مشابه همچون اسنپ‌چت، اینستاگرام و توییتر روی می‌آورند.

دنیل ایوز - مدیر تحقیقات تکنولوژی در موسسه آماری GBH - در این باره خاطر نشان کرده است که سهم فیس‌بوک از تبلیغات و آگهی‌های انجام شده برروی پلت‌فرم آن تنها ۱۵ درصد است و این در حالیست که سهم توییتر از تبلیغات و آگهی‌های اینترنتی ۲۰ درصد است. همین امر به وضوح نشان می‌دهد که توییتر از فیس‌بوک در زمینه جلب نظر کاربران و صاحبان تجارت جلو افتاده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها