بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت:هزار و ۶۰۰ عدد قرص مخدر و ۳ هزار گرم شربت مخدر در آمل کشف شد.

تدبیر24»سرهنگ نعمت الله آزادی، فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ماموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی از فعالیت یک عامل تهیه و توزیع قرص و دارو‌های مخدر قاچاق در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضایی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران در بازرسی از این متهم هزار و ۶۰۰ عدد انواع قرص‌ های مخدر و ۳ هزار گرم شربت مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه دارو‌های مخدر یک عامل مهم مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌ شود.

وی با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست: برای مقابله با ترویج مصرف مواد مخدر جوانان و فرزندان خودرا از عوارض مصرف این بلای خانمانسور آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها