بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
داداشی:
یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس گفت: مردم، با نظام مشکل سیاسی ندارند بلکه عمده مشکلات آنان مسائل اقتصادی است به همین دلیل دستگاه قضایی باید حساب جوانان و افراد ناآگاهی را که از روی احساسات با اجیرشدگان سرویس‌های جاسوسی همسو شدند، جدا کرده و با آنان با «تسامح» برخورد کند.

تدبیر24»ولی داداشی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اگر گرفتاری‌های تورمی، بیکاری و رکود حل شود، مردم از نظام گلایه‌مند نخواهند بود. مردم ایران از نظام و رهبری رضایت دارند اما با چالش‌های جدی اقتصادی و معیشتی روبرو هستند.

به اعتقاد نماینده مردم آستارا در مجلس، بیش از ۹۹ درصد اعتراضات و تجمعات خیابانی مردم اعتراض به وضعیت جاری معیشتی و اقتصادی‌شان است.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس ادامه داد: هر چند که معتقدم اعتراضات اقتصادی مردم نباید «خیابانی» می‌شد بلکه نمایندگان آنان از هر صنف و طبقه اجتماعی باید به مجلس و شورای شهر می‌رفتند و خواسته‌های‌شان را با آنان در میان می‌گذاشتند.

داداشی متذکر شد: با این وجود هیچ کس نباید بگوید معترضان و تجمع‌کنندگان در خیابان‌ها، ضد انقلاب هستند. آنها نسبت به اقتصاد و معیشت‌شان گلایه دارند. شهروندانی در تهران و سایر شهرهای کشور زندگی می‌کنند که به نان شب‌شان محتاجند و نمی‌توانند برای رفع بیماری اعضای خانواده، دارو بخرند، تکلیف این زجرکشیدگان چیست و باید چه کنند؟

وی با اشاره به سوءاستفاده فرصت‌طلبان و اجیرشدگان سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای استکباری از  اعتراضات اخیر تهران افزود: افرادی در حمایت سرویس‌های جاسوسی موساد و سیا در داخل تجمعات خیابانی تهران حضور داشتند که درصدد شوراندن مردم علیه نظام، منحرف کردن مردم از مسیر اعتراضی‌شان و سیاسی کردن اعتراضات بودند در حالی که اعتراضات مردم نسبت به وضعیت معیشتی و اقتصادی‌شان بود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس تاکید کرد: قطعا این افراد باید گرفتار شدیدترین مجازات‌ها شوند اما دستگاه قضایی باید حساب جوانان و افراد ناآگاه را که از روی احساسات با این جریان همسو شدند جدا کرده و با آنان با «تسامح» رفتار کند. دستگاه قضایی باید از خلاف افراد ناآگاه بگذرد.

به گفته دادادشی، پرونده‌سازی برای جوانان و مردم خام و احساسی را موجب به خطر افتادن آینده اجتماعی و اقتصادی آنان دانست.

برچسب ها: تدبیر24 ، داداشی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها