بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۴۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کیهان نوشت: بعضی‌ها که مثل رژیم شاه اصرار داشتند مکتب اسلام را حذف کنند و به جای آن «مکتب ایرانی» را جایگزین کنند، امروز از اعتقاد راسخ خود و دوستانشان به اسلام و انقلاب سخن می‌گویند!
تدبیر24»این روزنامه در ستون «گفت و شنود» خود نوشت: «گفتم‌: همان‌ها که به صراحت می‌گفتند با خشت نوشته کوروش می‌توان دنیا را اداره کرد‌؟ و می‌گفتند دوران اسلامگرایی تمام شده است‌؟

گفت‌: ایول، همان‌ها، کلام عجل لولیک الفرج به کام گرفته‌اند‌! و معلوم نیست اگر دوران اسلامگرایی را تمام شده می‌دانند و معتقدند با خشت‌نوشته کوروش می‌توان دنیا را اداره کرد‌! دیگر امام زمان‌(عج) را برای چه می‌خواهند‌؟

گفتم‌: همان‌ها که صهیونیست‌های کودک‌کش را که با قتل عام مسلمانان فلسطین سرزمین آنها را اشغال کرده‌اند، «مردم اسرائیل» معرفی می‌کردند و در درگیری تروریست‌های تکفیری با دولت سوریه حق را به معارضان می‌دادند‌؟

گفت‌: همان‌ها امروز می‌گویند همه مسئولان‌ باید کنار بکشند تا ما و دوستانمان  زمام امور را در دست بگیریم‌!

گفتم‌: یعنی نمی‌فهمند این چرندیات فقط باعث پوزخند ملت است‌؟

گفت‌: گنده‌گویی می‌کنند که مطرح باشند‌!

گفتم‌: یارو به پزشک مراجعه کرد و گفت؛ آقای دکتر مدتی است که هیچکس به من محل نمی‌گذارد‌! دکتر گفت‌: نفر بعدی‌!»

برچسب ها: تدبیر24 ، کیهان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
خدا را بالا سر ببنید و در مورد احمدی نژاد که 8 سال به بهترین نحو به مردم خدمت کرد الارغم سنگ اندازیهایی که شد واقعا با مردم بود و هیچگاه مثل بعضی ها اشرافی نشد و سر سفره اشرافیان مال مردم خور ننشست و بهمین خاطر با او دشمن شده و هر روز با توهین تازه ای به او میتازند مگه حرف بدی زده که گفته همچیز با عدالت و رای واقعی مردم باشه که مسولیین اینقدر داغ کردند واقعا از چی میترسند از عدالت؟!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها