بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
خبرنگار؛ بله، خبرنگاران؛ دقت کنید. یعنی کسی که برای تهیه خبر باید برود سر برنامه یا حادثه یا هر اتفاق میمون و نامیمون و مصیبت و بلای آسمانی؛ کسی که در حین انجام وظیفه است نه فامیل و دوست و آشنای مدیرمسئوول که حتی بعضا خبرنگار هم نیستند و تنها برای برخی مزایا برایشان کارت خبرنگاری صادر می شود.

تدبیر24»آساره کیانی: دیده ام به وفور، ماشاالله، که می گویم؛ خبرنگار و عکاس نه حتی سردبیر و بخش بازرگانی و... عکاسی که زندگی اش کوله اش هست و بعد از هر بر نامه ماشینش اتاق کارش عکس‌ها را بفرستد و برود برنامه ی بعدی؛ می تواند کوله به دوش بدود توی خیابان‌ها با دوربینی که همه زندگی اش است، کجا بنشیند عکس ها را بفرستد؟ کف خیابان؟ خبرنگاری که همه زندگی اش کارش است.

نرود سر برنامه ها و خبر و گزارش دست اول نگیرد تا همین موبایل های دست مردم بشود مرجع خبری. بدبختی ما این است که اگر رایگان هم شود دست اهلش نمی افتد. اگر دلتان برای خبرنگارهای بدبخت همیشه مورد ستم قرارگرفته فقیر بیچاره که پول ندارند طرح ترافیک بخرند می سوزد، بی زحمت این را هم مد نظر قرار دهید که خیلی ها با اینکه توان مالی خرید طرح ترافیک را دارند.

خدا را هزار مرتبه شکر باز حرص این طرحی را می زنند که حقشان نبوده و نیست. از همین تخلفات کوچک بی نظمی های بزرگ درست می شود و بعد که وضعیت یک تفکر فکری به ابتذال و مسخره ی مردم کشیده می شود دستمان را روی چانه می گذاریم و می گوییم ای داد نمی دانیم چه شان شده این مردم که به ما اقبال ندارند. اگر تا ته خواندید ممنونم بیکران... و ممنون از همه آنهایی که به فکر اقشار نیازمندند.

روزنامه نگار


منبع: پانا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها