بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه دیگری به کشور گفت: فردا موج دیگری ازغرب وارد کشور و موجب بارش در نوار غربی می‌شود. روز سه شنبه (۸ اسفند ماه) گسترده فعالیت این سامانه نیمه غربی، برخی مناطق مرکز و شمال شرق پیش‌بینی می شود.

تدبیر24»احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا افزود : تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی بیانگر فعالیت سامانه بارشی طی امروز است و از بعد از ظهر بارش در نیمه غربی کاهش می‌یابد و در نیمه شرقی تقویت می‌شود. روز دوشنبه (۷ اسفند) بارش در نوار شرقی ادامه می‌یابد و بعد از ظهر این سامانه از کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی، بارش باران و در استان‌های یزد، نیمه جنوبی فارس،‌بوشهر،کرمان، هرمزگان و غرب سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رعد و برق  و باد شدید و ار اواخر وقت در آذربایجان غربی و کردستان بارش باران وبرف پیش بینی می‌شود.

به گفته وی فردا (۷ اسفند ماه) بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های سیستان و بلوچستان ، شرق کرمان و هرمزگان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی و بارش باران و برف در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، زنجان،‌غرب قزوین،‌اردبیل ، کردستان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری، لرستان، غرب همدان و بارش باران و گاهی رعد و برق در استان‌های خوزستان،‌ایلام و کهکیلو و بویراحمد رخ می دهد.

وی در ادامه گفت: روز سه شنبه ( ۸ اسفند ماه) بارش استان‌های البرز، تهران، همدان، مرکزی ،بوشهر، شمال فارس و برخی مناطق یزد ، اصفهان، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی را در بر می‌گیرد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود:‌ از بعد ظهر امروز و و طی فردا افزایش نسبی دما دراستان‌های ساحلی خزر رخ می دهد و مجددا روز سه شنبه (۸ اسفند ماه) با شمالی شدن جریانات به تدریج کاهش دما و بارش باران و برف در مناطق مرتفع و سردسیر پیش بینی می‌شود. از بعد از ظهر امروز و روز دوشنبه (۷ اسفند ماه) وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه خواهد بود.

به گفته وی طی امروز و فردا خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده  اظهار کرد: فردا (۷ اسفند ماه) آسمان تهران قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۱۳ و ۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود و سه شنبه (۸ اسفند ماه) ابری تا کمی ابری همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود. بیشترین وکمترین دمای این روز به ۱۳ و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: تدبیر24 ، برف و باران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها