بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
محدوده زوج و فرد از جدول اخذ عوارض حذف شد.
تدبیر24»در جریان چهل و هشتمین شورای شهر تهران، اعضای شورا ایرادات هیات تطبیق به طرح ترافیک را مورد بررسی قرار داد و کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه داد. یکی از مواردی که در جریان بررسی به رای گذاشته شد پیشنهاد حذف محدوده زوج و فرد از جدول قیمت‌گذاری و اضافه شدن آن در قالب تبصره بود. در مصوبه پیشین شورا، شورای شهر بدون آنکه پرداخت عوارض از محدوده زوج و فرد در شورای ترافیک تهران تصویب شده باشد برای ورود به آن عوارض تصویب کرده بود.

حسن رسولی به عنوان یکی از مخالفان حذف عوارض از محدوده زوج و فرد گفت: وقتی در بحث طرح زوج و فرد ورود کردیم، می‌خواستیم پیغامی به شهرداری دهیم و هیات تطبیق حق ندارد در وظایف شورای شهر دخالت کند. در نهایت این پیشنهاد با اکثریت آرا رای آورد و عوارض تعیین شده برای ورود به محدوده زوج و فرد از مصوبه شورا حذف گردید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها