بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
سال گذشته بر اثر فشارهای عصبی وارده در سن ۳۰ سالگی سکته حاد قلبی کردم و کارم به عمل آنژیو و استنت گذاری کشید.
تدبیر24»منتقدین - صالح دلدم کارگردان اصلاح طلب و عضو سابق حزب مردم سالاری در گفتگو با "ستاره سینما" بیان داشت : چهارسال است از سوی وزارت ارشاد روحانی در ممنوع الکاری غیررسمی به سر میبرم!

به گزارش خبرنگار تدبیر24 دلدم در این باره اظهار داشت : چهار سال است سازمان سینمایی ارشاد آخرین ساخته ام با عنوان «منشی مخصوص من» را بی دلیل توقیف کرده و از اکران و یا پرداخت خسارت آن ممانعت می کنند!
پروانه ساخت این فیلم را در زمان ریاست «شمقدری» بر سازمان سینمایی و در اواخر دولت احمدی نژاد گرفتم اما دولت روحانی مانع نمایش اثر شده است درحالیکه این فیلم فاقد هرگونه مشکل اخلاقی یا سیاسی است و صرفا یک کار کمدی خانوادگی قربانی نگاههای سلیقه ای شده است

چه کسی پاسخگوی زیان وارده به فیلمسازان مستقلی مانند من است و از طرفی چهارسال است با هرگونه درخواست پروانه ساخت جهت تولید فیلم دیگرم به بهانه های مختلف مخالفت میکنند، گویا بطور غیررسمی ممنوع الکار شده ام.
شغل من سینما است و خرجم از این راه می گذارد که دولت آن را مسدود کرده، من که ژن خوب ندارم و مثل برخی آقایان هم بلد نیستم از دیوار بیت المال بالا بروم.



دولت لازم نکرده برای رفع بیکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی کاری انجام دهد، دولت دست از آزار و اذیت بخش خصوصی و چوب لای چرخ مردم گذاشتن بردارد ما راضی هستیم!
هربار فیلمنامه یا فیلم های امثال من را به بهانه های واهی مانند سخیف بودن، ضعف ساختار، اروتیک رد می کنند اما در عمل سلیقه مدیران را در آثار جشنواره امسال دیدیم که حتی به اثر سخیفی جایزه هم دادند!

باندهای درون سینما حرف اول را میزنند و انواع مجوزها را از ارشاد به راحتی می گیرند و با پولهای کثیف فیلم میسازند و پولشویی می کنند و به فروش میلیاردی هم دست می یابند، روند آزار و اذیت امثال من توسط مدیران سینمایی ادامه پیدا کند اسامی این مفسدین دولتی سینما را برملا خواهم کرد، شک نکنند!
سال ۹۵ برای رفع توقیف فیلمم و گرفتن خسارت آن با یکی از مدیران سینمایی درگیر شدم و این فرد که نقش بسزایی در توقیف و سانسور آثار سینماگران داشت و با زندگی همه بازی کرده بود. سال گذشته بر اثر فشارهای عصبی وارده در سن ۳۰ سالگی سکته حاد قلبی کردم و کارم به عمل آنژیو و استنت گذاری کشید.

این فرد بعدا با آمدن آقای حیدریان از سمت خود برکنار شد اما به یکی از بنیادهای سازمان سینمایی منتقل شد! وی در ستاد قالیباف بود و به او رای داد اما در دولت روحانی مسند مهمی در سینما گرفت و در راستای نارضایتی سینماگران از دولت گام برداشت.

اتهامی برمن زده بودند که به خارج رفته ام پول گرفتم و اسناد مملکت از جمله وزارت ارشاد را فروخته ام! در حالیکه من از سال ۸۸ ممنوع الخروج بودم و در ضمن من چه کاره مملکتم اسناد داشته باشم و وضع دخل و خرجم هم مشخص است.

من در آن زمان مسئول شاخه هنرمندان حزب مردم سالاری بودم، بعد از بازداشت، «کواکبیان» بعنوان نماینده مجلس و دبیرکل حزب از خانواده ام رو پنهان کرده بود و کوچکترین قدمی برنداشت حتی دریغ از یک بیانیه، از اصلاح طلبان فقط آقای مازنی پاسخگوی تلفن خانواده ام بود و آقای عارف هم به وزیر اطلاعات نامه زد، بقیه اصلاح طلبان پنهان شدند اما بعد از آزادی همه از جمله کواکبیان مدعی شدند ما تو را آزاد کردیم! در صورتیکه آقای دولت آبادی دادستان تهران انسانیت به خرج داد.

از پیگیری ها و معرفت سید ضیاء هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما و آقایان جمال شورجه، حسین رامع و حسین فرح بخش در زمان بازداشتم تشکر میکنم، این افراد را بعنوان اصولگرایان سینما می شناسند اما از اصلاح طلبان با معرفت ترند البته تنها با معرفت در میان اصلاح طلبان آقای کروبی بود که امیدوارم سلامت و طول عمر داشته باشند.

«حجت الله ایوبی» رییس سابق سازمان سینمایی هم بعد از بازداشتم در دسترس خانواده ام بود و خیلی پیگیری کرد و آخر سر هم همان مدیر آنتن سینما برای ایشان پرونده سازی کرد و صالحی امیری هم آقای ایوبی را برکنار کرد.

در دولت دوم احمدی نژاد و در زمان مدیریت «شمقدری» و «سجادپور» در سینما فضا بازتر بود و راحت تر کار میکردیم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها