بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
اطلاع از قیمت بازار و قیمت فروشگاه‌ها لازمه‌ هرخرید است. مطمئنا قبل از خرید زمان و انرژی قابل توجهی را به پرس‌وجو و مقایسه قیمت فروشگاه‌ها اختصاص می‌دهیم.
تدبیر24»نیاز به سامانه مرجع که اطلاعات کلی قیمت بازار را در اختیار ما قرار دهد، همواره احساس شده است. تیمی از دانشجویان دانشگاه شریف، با طراحی موتور جست‌وجوی قیمت فروشگاه‌ها، این نیاز را تا حد مناسبی رفع کرده‌اند ومرجع قیمت مناسبی برای اطلاع از قیمت بازار درست کرده‌اند.

اطلاعات لحظه‌ای قیمت بیش از یک میلیون محصول از بین بالای ۲۰۰ فروشگاه معتبر از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن تُرُب در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. علاوه بر این، اطلاعات قیمت محصولات دست دوم را نیز از سایت ثبت آگهی در کنار فروشگاه‌ها در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. برای مقایسه قیمت، نام محصول را در تب جست‌وجوی ترب تایپ کنید و یا از قابلیت جست‌وجوی صوتی استفاده کنید. موتور ترب قیمت فروشگاه‌های معتبر برای آن محصول را جست‌وجو و فروشندگان را به ترتیب قیمت مرتب می‌کند.

برای مثال قیمت گوشی سامسونگ نوت ۸ در فروشگاه‌های مختلف را در این عکس می‌بینید.



علاقه‌مندان به گوشی‌های اپل نیز می‌توانند لیست قیمت گوشی آیفون ایکس در فروشگاه‌های مختلف را با هم مقایسه کنند.

علاوه بر قیمت لحظه‌ای فروشگاه‌ها ترب نمودار تغییرات قیمت گذشته متوسط بازار را نیز برای هر محصول نشان می‌دهد و با یک نگاه می‌توان از روند تغییر قیمت محصولات در بازار اطلاع پیدا کرد.

برای مثال از این لینک نمودار قیمت سامسونگ s۸ را می‌بینید (با افزایش قیمت دلار در هفته‌های اخیر می‌بینیم که میانگین قیمت بازار در حال افزایش است).

در به‌روزرسانی جدید موتور جست‌وجوی ترب قیمت خودرو را نیز به لیست قیمت محصولات خود اصافه کرده است که می‌توانید لیست قیمت انواع خودرو را از بین نمایشگاه‌های خودرو در سطح شهرهای مختلف به همراه آدرس و شماره تماس نمایشگاه مشاهده کنید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها