بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
گردهمایی بزرگترین غول‌های فناوری در اسپانیا؛
کنگره جهانی موبایل 2018 که هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شده و شرکت‌ها از سراسر دنیا به معرفی جدیدترین فناوری‌های مرتبط با گوشی‌های همراه می‌پردازند، به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
تدبیر24»نمایشگاه جهانی گوشی همراه یا "کنگره جهانی موبایل"(Mobile World Congress) که به اختصار "MWC" گفته می‌شود، هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود.

این کنگره مجموعه‌ای شامل بزرگترین نمایشگاه صنعت گوشی همراه در جهان است که در آن مدیران برجسته شرکت‌های سازنده گوشی همراه، اپراتورهای ارتباطات، سازندگان نرم‌افزار و فروشندگان حضور دارند.

این نمایشگاه ابتدا نمایشگاه جهانی "جی‌اس‌ام"(GSM World Congress) نامیده می‌شده ولی اکنون نمایشگاه جهانی 3GSM یا 3GSMA نامیده می‌شود.

کنگره جهانی موبایل ترکیبی از بزرگترین نمایشگاه جهان برای صنعت تلفن همراه و یک کنفرانس برای مدیران برجسته به نمایندگی اپراتورهای تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های هوشمند، ارائه‌دهندگان تکنولوژی، فروشندگان و صاحبان محتوا از سراسر جهان است.

این رویداد در ابتدا به عنوان کنگره جهانی GSM و بعدا به عنوان کنگره جهانی 3GSM تغییر نام کرد. هنوز هم اغلب به عنوان 3GSM یا 3GSMA جهانی به آن اشاره می‌کنند.

کنگره جهانی موبایل به عنوان رویدادی سالیانه برای اولین بار در ماه فوریه سال 1987 در شهر لندن برگزار شد و تا سال 1994 ادامه یافت.

کنگره جهانی موبایل در سال 1995 در شهر مادرید برگزار شد و سپس از سال 1996 تا سال 2006 در شهر کن فرانسه برپا شد.

از سال 2007 تا کنون نیز هر ساله در محل "فایرا گران ویا" شهر بارسلون(ایالت کاتالان، اسپانیا) برگزار می‌شود که سالانه بیش از صد هزار نفر از مردم در آن حضور می‌یابند.

در سال 2011 شهر بارسلون به عنوان پایتخت جهانی موبایل انتخاب و اعلام شد که کنگره جهانی موبایل تا سال 2023 در این شهر برگزار خواهد شد.

این کنگره هر ساله از واپسین روزهای ماه فوریه آغاز می‌شود و در روزهای آغازین ماه مارس به فعالیت خود پایان می‌دهد. هدف این است که این کنگره هر ساله در طول یک هفته کاری برگزار شود، به همین دلیل تاریخ برگزاری ثابتی ندارد و هر سال ممکن است چند روزی جا به جا شود.

کنگره جهانی موبایل 2018 از 26 فوریه تا 1 مارس مشغول به فعالیت خواهد بود.

سرویس علم و فناوری جهان خبرگزاری ایسنا در طول این همایش جهانی، اخبار آخرین و جدیدترین فناوری‌های به کار گرفته شده در این نمایشگاه را پوشش خواهد داد.

برچسب ها: تدبیر24 ، موبایل 2018
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها