بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
قاسمی:
سخنگوی وزارت خارجه صبح روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی خود با رسانه‌ها با اشاره به قطعنامه اخیر شورای امنیت مبنی بر ایجاد آتش‌بس 30 روزه در سوریه، گفت: امیدواریم این آتش‌بس اجرایی شود تا شاهد کاهش خشونت و آغاز ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم سوریه باشیم.
تدبیر24»بهرام قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگاری که مدعی بود ایران در برابر کودک‌کشی‌های دولت اسد سکوت کرده از جمله اقداماتی که در غوطیه شرقی صورت گرفته است، گفت: موضوع سوریه موضوعی پیچیده و قدیمی است، بازیگران زیادی در آن حضور دارند و امنیت، ثبات و آرامش مدت‌هاست که در آنجا وجود ندارد و درگیری‌ها در آنجا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه چنین موضوعی قطعا مورد خوشایند هیچ کسی نیست، ادامه داد: امیدواریم که قطعنامه جدید شورای امنیت بتواند آتش‌بس را در همه نقاط سوریه برقرار کند و این زمینه فراهم شود که کمک‌های بشر دوستانه و انسان دوستانه به مردم سوریه منتقل شود، کاری که از گذشته مورد توجه ایران بوده است.

قاسمی گفت: آتش‌پراکنی در سوریه فقط محدود به یک نقطه خاص نیست و ما حتی در دمشق نیز شاهد کشته شدن افراد بیگناه بر اثر درگیری‌ها هستیم و این درگیری‌ها در نقاط مختلف وجود دارد.

وی تاکید کرد:‌ امیدواریم که این آتش‌بس اجرایی شود تا خشونت‌ها در این منطقه کاهش پیدا کند.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در این نشست تاکید کرد: ما نگاه صفر و صدی به برجام نداریم و قطعا برجام توانسته در حوزه‌های مختلفی دستاوردهایی را برای ایران به همراه داشته باشد.

قاسمی در واکنش به سوال خبرنگاری که مدعی بود آقای عراقچی گفته برجام هیچ سودی برای ما نداشته است، تصریح کرد: من اصل صحبت‌های آقای عراقچی را ندیده‌ام بنابراین نمی‌توانم در این ارتباط قضاوت کنم.

وی ادامه داد: برجام تاکنون منافع زیادی برای ما به همراه داشته است و ما نگاه صفر و صدی به آن نداریم گرچه شاهد این هستیم که آمریکایی‌ها با کارشکنی‌های خود تلاش می‌کنند که نگذارند ایران از منافع برجام به طور کامل استفاده کند.


برچسب ها: تدبیر24 ، صفر و صدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها