بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت اعلام کرد سال آینده مردم دغدغه ای نسبت به دریافت یارانه نداشته باشند.
تدبیر24»محمد باقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود اعلام کرد: سال آینده همه یارانه می‌گیرند، مگر اینکه محرز شود کسی پردرآمد و ثروتمند باشند، بنابراین مردم دغدغه نداشته باشند.

وی ادامه داد:73هزار و 400میلیارد تومان برای ایجاد 1میلیون و 33هزار فرصت شغلی مشخص شده است، 12برنامه برای ایجاد اشتغال مشخص شده است، از طریق شراکت با بخش خصوصی و طراحی یک مدل مالی، 126هزار میلیارد تومان طرح های عمرانی را انجام دهیم

سخنگوی دولت اظهارداشت : امروز جلسه ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تطبیق بودجه 97 با سیاست های کلی نظام برگزار شد.

وی همچنین با اعلام این‌که تورم بهمن ماه 8/3درصد بوده است ،افزود:رشد اقتصادی شش ماه اول امسال نسبت به شش ماه اول سال قبل، 6درصد است.

نوبخت خاطرنشان کرد:در پاییز امسال971هزار و 680نفر وارد بازار کار شده و جویای کار هستند که 957هزار و 751نفر شغل پیدا کردند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد.

برچسب ها: تدبیر24 ، یارانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها