بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۴۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
مجید آهنگران بازیگر سینما و تاتر:
تدبیر24»مجید آهنگران که چهار نقش در نمایش ادبی و کولاژ  پولانسکی را ایفا میکند در مورد سابقه خود و این نمایش گفت: بیش از 21ساله بصورت حرفه ای و مداوم تاتر کار میکنم و بیشتر بصورت تجربی بوده است. به نوعی تاتر جزوی از وجود من شده و َشغلم هم محسوب میشود.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 این بازیگر به بابک جمال گفت: قطعا در انتخاب بازیگران مافیا در تاتر و سینما وجود دارد و غیر اخلاقی ترین عمل محسوب میشود  که این روزها بین اهالی هنر رایج شده است.
در مورد افرادی که از تلویزیون و سینما وارد تاتر میشوند باید بگویم امثال پژمان جمشیدی موقعی که دارند بهتر از من باسابقه تلاش میکنند چرا با وردشان مخالفت شود هنر جایگاه کسانی ست که زحمت بیشتری میکشند.
بازیگر نقش ویکتور در پولانسکی توضیح داد:باید قبول کنیم الان تاتر ما فقط با سه چهار چهره استار می فروشد کسانی که جزو خوبهای بازیگری هستند و مشقتهای زیادی را کشیده اند افرادی چون امیر جعفری عزیز و نوید محمد زاده و...
خوبای تاتر کیا هستن خب یکیشم منم(می خندد)استار فاکتورهای مختلفی دارد یکیش ارتباطات و تجربه بازیگری و علم و چهره کاریزما و .. خیلی چیزای دیگه که زیادن.



مجید اهنگران در ادامه بیان کرد:در پولانسکی چهار نقش متفاوت را در چهار اپیزود مختلف ایفا میکنم که هر کدام دنیای خودشان را دارند و کار سختی ست که بازیگر چند نقش را در یک کار بازی کند.در سینما اکبر عبدی و پرویز پرستویی و مجبد مجیدی و محمد علی کشاورز و شهاب حسینی و عده معدودی توانسته اند این کار را را کنند و منم در پولانسکی انجامش دادم.
راحت تریت کار تاتری که من انجام دادم با جواد روشن بود که همه چیزش استاندارد بود.
این هشتمین کار تاتر من در امسال است تلاشم برای دیده شدن است باید قبول کنیم حال تاتر ما خوب نیست وضعیت حمایتها در تاتر افتضاح است امیدوارم غریبه ها که در تاتر به مافیا معروفن بروند به کار سابقشان برگردن و دست از سر تاتر بردارند..!



من سال گذشته کاری جهادی با چند تن از تاتریها در مناطق مخروم جنوب کشور بمدت یکماه انجام دادم که در هر شهر و روستا تاتر فرهنگی اجرا کردیم که ازین موضوع خوشحالم.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
بابا دمتون گرم عجب تاتری بود لذت بردم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها