بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
رئیس‌جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای غیر منتظره اعلام کرد، مدیر ارتباطات کاخ سفید از مقام خود کناره‌گیری می‌کند تا فرصت‌های شغلی دیگر را دنبال کند.
تدبیر24»دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای گفت: "هوپ هیکس بی‌نظیر است و در سه سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. او باهوش و متفکر است و واقعا انسان فوق‌العاده‌ای است. واقعا او را از دست می‌دهم. وقتی به من اطلاع داد که قصد دارد فرصت‌های شغلی دیگری را دنبال کند، کاملا او را درک کردم. اطمینان دارم در آینده می‌توانیم دوباره همکاری داشته باشیم."

در همین حال ژنرال جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید در بیانیه‌ای جداگانه درباره هیکس گفت: "دلتنگ او می‌شویم و کاملا او را درک می‌کنیم."

استعفای این مقام اندکی پس از انتشار گزارش نیویورک تایمز صورت می‌گیرد. این نشریه در گزارشی درباره حضور مدیر ارتباطات کاخ سفید در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا برای تحقیقات درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ نوشت که او به اعضای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفته است کارش برای رئیس‌جمهوری آمریکا ایجاب می‌کند گاهی اوقات دروغ‌های مصلحتی بگوید.

طبق این گزارش، منابع مطلع همچنین گفتند هیکس ۲۹ ساله در جلسه مذکور پس از صحبت با وکلایش تاکید کرده است که در ارتباط با تحقیقات روسیه هیچ مطلب دروغی نگفته است. با این حال او به برخی از سوالات این کمیته درباره دوره گذار ریاست جمهوری ترامپ یا زمان فعالیتش در کاخ سفید پاسخی نداد.

هیکس در کمپین ریاست جمهوری ترامپ و دوره گذار از جمله در جریان جلسه ژوئن ۲۰۱۶ در برج ترامپ نقش مهمی داشت. او همچنین به دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا کمک کرد تا بیانیه‌ای گمراه‌کننده درباره دیدار با یک وکیل روس تنظیم کند. پسر ترامپ گفته بود این جلسه حول محور حضانت کودکان متمرکز بود اما بعدا مشخص شد که وکیل روس وعده داده بود اطلاعات مخربی علیه هیلاری کلینتون ارائه کند و ترامپ جونیور هم با علم به این موضوع در جلسه شرکت کرد.

او یکی از قدیمی‌ترین مشاوران ترامپ است. با این حال سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید چهارشنبه تاکید کرد جدول زمانی خروج هیکس هنوز مشخص نیست. او همچنین مدعی شد که استعفای این مقام به حضور او در جلسه استماع روز سه‌شنبه در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا ارتباطی ندارد.

هیکس سپتامبر گذشته به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید روی کار آمد. هوپ هیکس در بیانیه‌ای گفت: هیچ واژه‌ای برای بیان ارادت خودم به رئیس‌جمهوری آمریکا ندارم. بهترین‌ها را برای رئیس‌جمهوری و دولت او آرزو دارم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها