بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
در ۱۰ دقیقه پایانی این دیدار پرتاب اشیا مختلف از سوی تماشاگران استقلال و پرسپولیس بهم باعث شد تا بخشی از صندلی های ورزشگاه خالی شود و چیزی شبیه یک صحنه جنگی در ورزشگاه ایجاد شود و تماشاگران بدون توجه به بازی فقط درحال پرتاب اشیا به هم بودند.
تدبیر24»پیش از آغاز این دیدار از علی پورحیدری فرزند مرحوم پورحیدری از سوی کمیته پیشکسوتان استقلال  تقدیر به عمل آمد.

خلیل زاده، انصاری و احمدزاده از بازیکنان پرسپولیس بودند که با نیمکت استقلالی‌ها پیش از آغاز بازی برخورد گرمی داشتند.

همچنین هواداران پرسپولیس در دقیقه پنجم این دیدار با شعارهایی به تمسخر مهدی رحمتی مشغول شدند و در این زمان هواداران استقلال با سر و صدا و سوت زدن تلاش کردند این شعارها را کمرنگ کنند.

هواداران استقلال در حین بازی از دو پرچم خود رونمایی کردند که به قهرمانی های این تیم در آسیا اشاره داشتند.

تماشاگران حاضر در استادیوم در دقیقه ۲۴ با شعار "نوروزی روحت شاد" یاد و خاطره بازیکن پرسپولیس را زنده کردند.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری به همراه اینفانتینو وارد ورزشگاه آزادی شد. همچنین محمد علی نجفی، شهردار تهران نیز در کنار اینفانتینو و جهرمی در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

در دقیقه ۲۸ سرنگون شدن احمدزاده در محوطه جریمه استقلال باعث اعتراض شدید هواداران و کادرفنی پرسپولیس به داور شد. فغانی معتقد به تمارض بازیکن پرسپولیس بود.

چند حمله پیاپی استقلال روی دروازه پرسپولیس در اواسط نیمه اول باعث جنب و جوش هواداران این تیم شد و آنها با شور بیشتری تیمشان را تشویق می کردند.

در دقیقه ۳۴ این دیدار هواداران استقلال علیه بیرانوند شعار دادند و او را کپسول آتش نشانی خطاب کردند. در ابتدا بازی هم طرفداران پرسپولیس با شعارهایی مهدی رحمتی را مسخره کردند.

درگیری لفظی شجاع خلیل زاده با وریا غفوری می توانست به جاهای باریک کشیده شود ولی دخالت فغانی و تذکر جدی او به خلیل زاده باعث شد تا این قضیه فیصله یابد.
- بعد از گلزنی وریا غفوری در دقیقه ۴۴ او به سمت تماشاگران تیمش رفت و این مسئله باعث بهم ریخته شدن نظم کنار زمین شد چون نیمکت نشینان استقلال هم برای خوشحالی کردن به سمت او دویدند.

در دقیقه ۴۵ بازی خلیل زاده در یک قدمی دروازه استقلال توپ را به آسمان زد ولی هواداران پرسپولیس به گمان گل یک نارنجک دستی را به سکوها پرتاب کردند. در بین دو نیمه ماموران انتظامی برای دستگیری فرد خاطی وارد سکوها شدند. این در حالی است که از هواداران دو تیم خواسته شده بود که با توجه به حضور اینفانتینو از اقدامات حاشیه ای خودداری کنند.

زمانی که چپاروف برای ارسال کرنر به گوشه زمین رفت طرفداران پرسپولیس به سمت او اشیایی پرت کردند. همچنین دقایقی بعد همین اتفاق این بار برای بشار رسن رخ داد. دوربین های تلویزیونی بعد از این تفاق خنده تلخ اینفانتینو را ثبت کردند.
دو کارت از سوی فغانی به فرشید اسماعیلی و وریا غفوری باعث شد تا هواداران استقلال در دقیقه ۵۴ لحظاتی علیه فغانی شعار دهند.
در دقیقه ۶۲ این بازی هواداران پرسپولیس خواهان حضور محسن مسلمان در زمین مسابقه شدند.
در اوایل نیمه دوم برخوردی میان رحمتی و علیپور بازیکن پرسپولیس ایجاد شد و این مسئله با واکنش تند هواداران استقلال همراه شد ولی در دقیقه ۷۱ و توقف بازی به دلیل مصدومیت باقری، علیپور به سمت رحمتی رفت و از او عذرخواهی کرد.

اینفانتینو در دقیقه ۸۴ بازی از ورزشگاه آزادی خارج شد.

در دقیقه ۷۷ این بازی درحالی که فغانی خطای اعلام شده روی شجاعیان را گرفته بود و احمدزاده در حال اعتراض به او بود، فغانی با رفتن به سمت جپارف بابت یکی از صحنه های قبلی بازی یک کارت زرد به او نشان داد. این مسئله واکنش تند هواداران استقلال را به همراه داشت و آنها علیه فغانی شعار دادند.
در دقیقه ۸۳ این دیدار وینفرد شفر به دلیل نامعلومی بسیار عصبانی بود و این درحالی بود که بازی به دلیل مصدومیت تیام متوقف شده بود. او برای نشان دادن میزان عصبانیتش بطری آبی که تدارکات تیمش به او داد را محکم به زمین کوبید.
ضربه وارد شده به سر تیام بازیکن خارجی استقلال باعث شد او دقایقی با سر بانداژ شده بازی کند.
در ۱۰ دقیقه پایانی این دیدار پرتاب اشیا مختلف از سوی تماشاگران استقلال و پرسپولیس بهم باعث شد تا بخشی از صندلی های ورزشگاه خالی شود و چیزی شبیه یک صحنه جنگی در ورزشگاه ایجاد شود و تماشاگران بدون توجه به بازی فقط درحال پرتاب اشیا به هم بودند.
در دقیقه ۹۰ این دیدار یک نارنجک دستی از سوی هواداران استقلال به زمین پرتاب شد.
در آخرین دقیقه این دیدار اعلام یک ضربه کرنر برای پرسپولیس باعث شد تا بیرانوند هم برای زدن ضربه سر شانس خود را امتحان کند.
پس از پایان این دیدار بازیکنان استقلال به شدت خوشحالی می کردند و بازیکنان پرسپولیس خیلی سریع راهی رختکن شدند.
یک نارنجک دستی از سوی هواداران پرسپولیس بعد از بازی منفجر شد.
بعد از پایان بازی چند هوادار وینفرد شفر را بلند کردند و او را روی دوش خود قرار دادند و به سمت سکوها بردند.
این گزارش لحظه به لحظه به روز شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها