بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
این روزها استعفای رسول خادم از فدارسیون کشتی و سرمربی گری تیم ملی کشتی ایران به خبر روز رسانه ها تبدیل شده است. ظاهر ماجرا این است که پس از محرومیت علیرضا کریمی کشتی گیر تیم ملی در مسابقات زیر 23 سال جهان به علت خودداری از رویارویی با کشتی گیر رژیم اشغالگر قدس، خادم اظهاراتی درباره ضرورت حل مشکل گشتی گرفتن با کشتی گیران اسرائیلی مطرح کرد و همین اظهارات باعث تنگ شدن عرصه بر او و استعفا از فدارسیون کشتی و سرمربی گیری تیم ملی شد.
تدبیر24» واقعیت ماجرا اما این است که تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی فرانسه با مسئولیت مستقیم و همه جانبه سول خادم نتوانست مقامی بهتر از نهمی را کسب کند و شکست‌های تیم‎های ملی رده‌های مختلف سنی در مسابقات جهانی هم باعث شد تا جایگاه رسول خادم در  عرصه کشتی ملی بیش از پیش سست شود. خادم در همین فضا و  از بیم آنکه شکست‌های بیشتری به تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تحمیل نشود این تیم  را به مسابقات روسیه اعزام نکرد.

رسول خادم به خوبی می‌داند با توجه به نفوذ و قدرتی که در عرصه کشتی ملی دارد به طور مستقیم مسئول همه شکست‌های کشتی کشور در چند وقت اخیر است و به همین دلیل با هدف دور کردن اذهان از این شکست‌ها و جلوگیری از علت یابی موضوع با بهانه تراشی درباره کشتی با کشتی‌گیران اسرائیلی و به جای پاسخگویی درباره افت فاحش کشتی ایران، ساز یک جدایی و استعفاء هزینه ساز را کوک کرده است.

برچسب ها: تدبیر24 ، رسول خادم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها