بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
نخستین پرداخت تسهیلات طرح فراگیر اشتغال پایدار روستایی، با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جناب آقای حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و مدیر شعب استان در شهرستان بندرعباس، شعبه خلیج فارس این بانک انجام شد.
تدبیر24»علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین روز سفر به هرمزگان، با حضور در شعبه خلیج فارس بانک توسعه تعاون شهرستان بندرعباس واقع در مرکز استان حضور یافت و تسهیلاتی به مبلغ ده میلیارد ریال را به شرکت آتی صنعت آنامیس در روستای ایسین این شهرستان اعطا کرد.
بر اساس این گزارش، سرمایه گذاری این طرح بیش 15 میلیارد ریال و  مجموع تسهیلات پرداختی  این بانک به طرح یاد شده به مبلغ 10 میلیارد ریال می باشد.
این گزارش می افزاید، سهم بانک توسعه تعاون  ازمجموع اعتبارات طرح مذکور، افزون بر 70 درصد تعیین شده است و میزان اشتغالزایی آن 27 نفر با ظرفیت تولید سالیانه بیش از 2000 تن در استان فعالیت می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها