بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
نژادبهرام عضو شورای شهر تهران:
زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پنجاه و یکمین جلسه در بخشی از نطق پیش از دستور خود به مناسبت ۸ مارس( روز جهانی زن) گفت:
تدبیر24»موضوع زنان در جریان اصلاح طلبی در تفاوت رویکردها است. اصلاح طلبان با تکیه بر مقام انسان و باور اینکه زن بودن و مرد بودن تفاوتی در ماهیت انسانی انها ایجاد نمی کند و مصداق این رویکرد را جایگاه بلند مرتبه حضرت زهرا ( س) و نگاه عمیق و جدی و انسانی حضرت رسول به وی را ، می دانند.

به گزارش خبرنگار تدبیر۲۴ وی هنچنین تاکید کرد؛ راهکار برون رفت از این مسئله تاریخی ایجاد سهمیه مثبت و ریل گذاری مناسب برای جلب مشارکت زنان و حذف اقدامات دور نگاه داشتن زنان از ظرفیت های اجتماعی – سیاسی جامعه است.  

اخیرا وقایعی به وقوع پیوست که لازم است بار دیگر به دنبال جستجوی راهکار گفتگو با مردم از نگاه پذیرش انواع شکاف های موجود در جامعه به ویژه شکاف نسلی و شکاف جنسیتی و شکاف طبقاتی بود .شکافهایی که اگر برنامه ریزان و تصمیم گیران هر چه زودتر برای آنها راهکار برون رفت را جستجو نکند به گودالهای عمیق مبدل خواهد شد.

برخورد با حجاب و رفتاری موسوم به دختران خیابان انقلاب از این دست است؛ سوالاتی که حادث شده و پاسخ هایی که درخور نبوده و حتی به صورت امنیتی درآمده است .

حضور زنان در مسابقات ورزشی و .... همه مصادیقی از طرح مسائلی تازه در حوزه اجتماع دارد بدانیم که رفتار انتظامی و امنیتی را برای گفتگو با زنان و همشهریان نباید به عنوان نخستین راه تجربه کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها