بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
سعیدی:
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت نظارت اصناف بر گرانی سیگار و سایر اقلام مصرفی تاکید کرد.

تدبیر24»زهرا سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گران شدن سیگار در سال جاری بدنبال مصوبه مجلس برای افزایش قیمت سیگار در سال آینده گفت: مسلما مسئولین مربوطه باید نظارت کافی در این زمینه داشته باشند. به هر حال قانونگذاری چند مرحله دارد و پس از اینکه مجلس قانونی را تصویب کرد باید این قانون از سوی شورای نگهبان تایید و نهایتا ابلاغ شود ضمن اینکه قانون مصوب مجلس مربوط به سال ۹۷ است و گرانی نباید از حالا اعمال شود.

سعیدی با تاکید بر ضرورت نظارت وزارت صنعت و اصناف بر گرانی سیگار اضافه کرد: البته گاهی شاهد افزایش قیمت سایر اقلام مصرفی هم هستیم و این موضوع نظارت جدی اصناف را می طلبد تا فشار اقتصادی بر مردم بیشتر نشود و این افزایش قیمتها، افزایش قیمت کالاهای دیگر را به دنبال نداشته باشد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: اگر مواردی از افزایش قیمت بی جا مشاهده می‌شود مردم آن را به دستگاه‌های نظارتی گزارش دهند ما هم در مجلس پیگیر این موضوع هستیم و از هیئت رئیسه هم خواسته‌ایم که وزرا را برای ارائه گزارش درباره گرانی اقلام مصرفی شب عید به ویژه میوه به مجلس فرا بخواند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها