بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کلوپ:
سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا شگفتی نیست، چون لیورپول به لیگ قهرمانان اروپا تعلق دارد.
تدبیر24»لیورپول که در بازی رفت توانسته بود با پنج گل پورتو را شکست دهد، در دیدار برگشت برابر این تیم به تساوی بدون گل رسید تا صعود راحتی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول بعد از صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: فکر می‌کنم امسال نشان دادیم که شایستگی حضور در لیگ قهرمانان اروپا را داریم. حضور لیورپول در جمع هشت تیم لیگ برتر لیگ قهرمانان اروپا نباید شگفتی تلقی شود. ما با شایستگی و درایت توانستیم به این مرحله راه یابیم. همه ما می‌دانیم که بازی‌های مرحله بعد بسیار حساس است. تیم‌های خوب و بسیار زیادی  در این رقابت‌ها حضور دارند. شاید  چهار تیم از هشت تیم مرحله بعد انگلیسی باشد ولی این باعث آسان شدن رقابت‌ها نمی‌شود.

سرمربی لیورپول در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین اضافه کرد: من فکر می‌کنم قطعا این شانس را داریم که به نیمه نهایی هم راه پیدا کنیم و این قطعا هدف ما در بازی بعد خواهد بود اما فکر می‌کنم که در حال‌ حاضر خیلی زود است که بخواهیم به این طور مسائل فکر کنیم. خوشبختانه پیشرفت خوبی در لیورپول ایجاد شده و ما باید از این پیشرفت لذت ببریم. حضور در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت برابر بهترین‌ها برای ما افتخار است. 

لیورپول شنبه باید در جدالی حساس در لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف منچستریونایتد برود. به همین خاطر کلوپ تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر پورتو لحاظ کرد و برای مثال محمد صلاح، بهترین گلزن خود را از ‌دقیقه ۷۳ به زمین بازی فرستاد.

برچسب ها: تدبیر24 ، شگفتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها