بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
میرعامل کفش ملی:
شبکه توزیع گسترده ای بالغ بر250 فروشگاه در کل کشور داریم. با تعامل و دانش و ماشین آلات مجددا تولید مشترک با کیکرز را ازسال آتی شروع میکنیم و به کشورهای حوزه سی آی اس صادرات خواهیم داشت.

تدبیر24»نشست خبری مدیران شرکت کفش ملی و شرکت سرمایه گزاری آتیه صبا با استقبال خبرنگاران حوزه اقتصادی برگزار شد. در این نشست شالباف مدیرعامل کفش ملی ضمن تلاش برای احیای کفش ملی گفت: نیازمند یک ریبرندینگ بودیم که با تحولات ایجاد شده اصطلاحا به دنبال یک آشتی ملی با کفش ملی بودیم و باید با ذهنیت قدیم اطلاعات جامعی را گردآوری میکردیم که کار بسیار سختی بود چون با نشانی سر و کار داشتیم که مردم سالها با آن خاطره داشتند، نمی توانستیم به طور کلی این نشان را تغییر دهیم اما چون طراحی قدیمی و خشنی داشت باید تغییرش می دادیم، طراحان مختلفی روی این موضوع کار کردند.

یکی دیگر از اقدامات به روز کردن سبد کالا و محصولات بود، آن چه که کفش ملی با توجه به آن سابقه قدیمی پاسخگوی نیازشان نبود و شکاف عمیقی بین کفش ملی و علائق و سلائق هموطنان ایجاد شده بود سعی کردیم با کمیته 15 نفره از کارشناسان و متخصصین با دقت و حساسیت بالایی تامین کننده های قدیمی و تامین کننده های جدید را گردآوری کنیم تا محصولات در خوری را تهیه کنیم.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 شالباف گفت: یکی از مواردی که مدتی متوجه کفش ملی است که این است که کفش ملی محصولات خارجی و چینی را عرضه می کند و لازم است که این مطالب خلاف واقع تکذیب شود و امیدوارم توسط رسانه های مختلف به سمع هموطنان برسد.

یکی دو دهه است سیاست تامین محصول در گروه صنعتی ملی تغییر کرده است، این یک سیاست پذیرفته شده است در جهان بیش از 160 زیر مجموعه داخلی را دارد که این تامین کنندگان تحت لایسنس ملی عرضه می کند، به لحاظ ماهیت دولتی مجاز به واردات محصولات خارجی و چینی ورود پیدا کند.

مدیرعامل کفش ملی در ادامه توضیح داد: تمام تلاشمان را انجام دادیم تا دستور العمل تولید را متناسب سلایق و انتظار جامعه از نظر مدل و کیفیت و قیمت در شرایط رقابتی قراردهیم.

تولید و اشتغال به طور مستقیم حدود 650 نفر پرسنل صف و ستاد دارد که در مجموعه اداری و فروشگاه خدمت می کنند ، با توجه به 160 فروشگاه بالغ بر 3500 نفر را به طور غیر مستقیم کار ایجاد کرده است.

بسیاری از فروشگاههای کفش ملی از نظر وضعیت ظاهری و دکوراسیون متعلق به چند دهه پیش است ، هر چقدر تلاش کنیم که محصولات به روز شود در آن محیط دیده نمی شود و رشد نمی کند ، تاکید بر این که برگرفته معماری اصیل ایرانی و زادگاه بنیانگذار این مجموعه یعنی مرحوم ایروانی انجام دادیم و ان شاأ الله با حمایت صندوق آتیه شروع به بازسازی می کنیم .

شالباف در خصوص رویکرد جدید شرکت تحت نظرش گفت: با توجه به تغییر ذائقه مردم و اینکه بسیاری از خریدها در مراکز تجاری بزرگ و شاپینگ مال ها انجام می شود، ماهم در این مراکز حضور پیدا کنیم .

سیاست های فروش و خرید به طور کامل متفاوت شده است، مردم بر اساس نیاز حضور پیدا نمی کنند و بر اساس تهییج در فروشگاهها ایجاد می شود خرید می کنند که بهره مندی از این تحلیل در برنامه و دستور ما نیز قرار دارد.

در گذشته کفش ملی در بسیاری از کشورهای شوروی سابق، حضور داشته بیش از 40 نمایندگی در شوروی سابق داشتیم و پوتین ارتش سرخ را نیز کفش ملی تامین می کرد اما به دلیل جنگ و تحریم و خیلی از مشکلات بازارهای صادراتی را از دست دادیم و یکی دیگر از برنامه هایی که به جد در دستور کار قرار دادیم توجه به بازرگانی و صادرات به ویژه به کشورهای حوزه سی آی اس، راه اندازه گیری کنیم ، پاویون جمهوری اسلامی را در نمایشگاه موسشو داشتیم

برنامه هایی داریم تا در راستای مسئولیت اجتماعی بتوانیم کفش هایی را متناسب با ارگونومی پای ایرانیان طراتحی کردیم و دو تامین کننده ما مامور تهیه این کفش سلامت شدند .

خاطرات خوب و نوستالژیک که همه مشتریان کفش ملی دارند کیکرز بود که سالهای سال شریک تجاری کفش ملی بود اما ارتباط ما قطع شد و نتوانستیم حاضر هستیم مجددا مشارکت کنیم و تولید مشترک داشته باشیم ، کیکرزبه واسطه کفش ملی در ایران شناخته شد و کفش ملی هم به خاطر کیفیت کیکرز شهره شد ، شبکه توزیع گسترده ای که بالغ بر250 فروشگاه در کل کشور داریم ، شهرکهای صنعتی که فضا و سوله در اختیار داریم ، با تعامل درست و با انتقال دانش و ماشین آلات مجددا تولید کیکرز را داشته باشیم. از سال آتی تولید مشترک را با کیکرز داشته باشیم .

مدیرعامل کفش ملی در پایان گفت: با همکاری آموزش و پرورش در طرح اتما تا سقف دو میلیون تومان برای همه شاغلین و بازنشستگان تسهیلات خرید درنظر گرفته شده است و این آمادگی وجود دارد که این همکاری را با سایر موسسات و سازمان ها نیز داشته باشیم.

آذروش مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در ادامه این نشست گفت: در یکی از شرکتهای مهم و ارشمند کشورمان حضور پیدا کردید که با ارائه خدمات مطلوب کمی و کیفی که در مجموعه شرکت آتیه صبا اتفاق افتاده است ان شاء الله بتواند برای مردم عزیزمان مورد قبول قرار گیرد.

تلاش ما در مجموعه سیاست ها و اهداف شرکت آتیه صبا، حمایت از تولید و بخش مولد و استفاده از برند ایرانی است که با شعار ایرانی بخریم و ایرانی بپوشیم و ایرانی باشیم در این مجموعه به معنای کامل کلمه به منصه ظهور می رسد. خط قرمز ما حمایت از تولید و اشتغال مولد ومجموعه تولیدات داخلی است.

کفش ملی دارای املاک و دارایی های غیر مولد است که به محض موافقت این دارایی های غیر مولد را به دارایی های مولد و تولیدی تبدیل می کنیم .

آذروش در ادامه افزود: زمانی تنوع خاصی در مجموعه کفش ملی وجود نداشت اما امروز توجه به تولیدات با مد جدید را کفش ملی توانستیم انجام دهیم. توجه به نو آوری و ابداعات و حرکتهای جدید را نیز انجام دادیم و حاکمیت خود را در بازار در حال تثبیت هستیم.

یکی از برنامه های ما همکاری با تولید کنندگان بزرگ کفش در دنیا و احیای برند ملی در سراسر کشور و در سایر کشور ها است.

همچنین در بحث سلولوزی،لاستیک و لابر حرف اول را می زنیم و در حمل و نقل هوایی دریایی زمینی حرکتهای خوب و بزرگی را انجام دادایم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گزاری آتیه صبا در پایان با اشاره به حضور کفش ملی در نمایشگاه مسکو گفت: استقبال بی نظیری از کفش ملی در آن نمایشگاه انجام شد. باید تولیدات داخلی را روز به روز افزایش دهیم. به روز بودن و ارتباط با دنیا نیازمند آموزش است رفتار سازمانی و تکریم مشتریان از جمله بحث هایی است که با جدیت در کفش ملی دنبال می کنیم.

مشوق مردم عزیزمان به احیای برند ایرانی باشیم بعضی از تولیدات ما با برندهای ارزشمند دنیا برابری میکند که در مجموعه فروشگاه های ما با قیمت های مناسب موجود است.


تنظیم : م.م محمدی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها