بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۵
مشایی گفت: چرا نمیشه؟ مگه شاعر نگفته قلب من قلب پرنده، پوستم اما پوست شیر؟ خب من هم قلب من قلب چغندر است و پوستم اما پوست درخت. مشکل این کجاست؟
تدبیر24»پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: «اسفندیار رحیم‌مشایی گفته: «به‌ هر حال اگر چغندر هم بودیم، زیر آفتاب نگاه ملت ایران بالاخره یک لبو شدیم دیگه.»

ملت ایران هم گفتند: «ما اگه سیب‌زمینی هم بودیم، شما ما را چیپس کردی. یعنی اول پوستمان را کندی، بعد خلالمان کردی و از هم جدامان کردی، بعد سرخمان کردی، بعد هم سس قرمز را ریختی روی ما و کف خیابان.»

به همین مناسبت انجمن چغندرهای مقیم مرکز هر گونه انتساب سببی یا نسبی را به اسفندیار رحیم‌مشایی شدیدا رد کردند. چغندرها گفتند چغندر حداقل یک فایده دارد، شما چی؟

همچنین ملت ایران که داشتند به مشایی نگاه می‌کردند، گفتند: ما فکر کردیم تو معنی نگاه ما را می‌فهمی. نگو خیال کردی خوشمان آمده که داریم نگاه می‌کنیم. نه چغندر جان! این نگاه از صدتا چیز هم بدتر است.

از دیگر سو دکتر روان‌پژوه گفت: آقای مشایی ابتدا می‌گفت بالای آسمان ایران فرشته‌ها را مشاهده می‌کند که پرواز می‌کنند. بعد دوستشان گفت وارد هاله نور شدند. سپس گفتند یک جن‌گیر مرتبط با ایشان دستگیر شده. این اواخر هم که اعلام استقلال کردند و گفتند درخت هستند. حالا می‌گویند چغندر هستند. من نگران ایشان هستم.

یک کارشناس باغداری گفت: درخت و چغندر دو تا چیز جدا هستند و اصلا امکان ندارد یکی، هم بتواند درخت باشد، هم چغندر.

مشایی گفت: چرا نمیشه؟ مگه شاعر نگفته قلب من قلب پرنده، پوستم اما پوست شیر؟ خب من هم قلب من قلب چغندر است و پوستم اما پوست درخت. مشکل این کجاست؟

همچنین سیب‌زمینی‌ها از چغندرها شکایت کردند، چون در انتخابات ۸۴ آنان با این که چغندر بودند، بین مردم سیب‌زمینی پخش کردند و این سبب شد مردم فکر کنند دارند به یک سیب‌زمینی رأی می‌دهند، در حالی‌ که چغندر بوده.

جمع‌بندی: از ما پرسیدند عیبش چیست اگر مشایی (چغندر فعلی و درخت سابق) و بقایی (زنبیل) و احمدی‌نژاد پز فعالیت حقوق‌ بشری و دفاع از آزادی بیان بگیرند؟ و چرا ما این اساتید را باور نمی‌کنیم؟ ما از پاسخ درماندیم و به سمت افق حرکت کردیم تا گم‌ و گور شویم.»

برچسب ها: تدبیر24 ، درخت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها