بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: لایحه‌ای برای افزایش تعداد نمایندگان به مجلس ارائه نشده است.

تدبیر24»سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با افزایش تعداد نمایندگان و کرسی‌های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این راستا بسیار پیگیر بودیم تا دولت برای افزایش تعداد نمایندگان و کرسی‌ها به مجلس لایحه دهد که این مهم انجام نشد.  در این راستا نظر نمایندگان استان‌های مختلف را جویا شدیم و جمع‌بندی‌هایی انجام شد که البته اختلاف‌نظرهای زیادی وجود دارد اما جلسات نهایی در کمیته یا کارگروه زیرمجموعه کمیسیون در حال انجام است.

وی بیان کرد: بعید می‌دانم تا عید این موضوع در دستور کمیسیون امور داخلی مجلس قرار گیرد و قطعاً بعد از عید در دستور قرار خواهد گرفت تا تصمیم‌گیری آن در صحن این کمیسیون به انجام برسد.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان با اشاره به محاسن افزایش تعداد نمایندگان و کرسی‌های مجلس، تصریح کرد: با این کار، مردم به‌راحتی به نمایندگان خود دسترسی دارند، قدرت چانه‌زنی و کرسی‌ استان‌ها در مجلس افزایش می‌یابد، این مهم در گفت‌وگو با دولت مؤثر خواهد بود و در مجلس به‌عنوان قانون‌گذار در اصلاح یا وضع قوانین به نفع منافع مردم و گرفتن تصمیم‌گیری درست مؤثر خواهد بود.

در حال حاضر استان لرستان دارای 9 نماینده و کرسی در مجلس است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها