بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس روز شنبه در واکنش به حادثه تعرض جمعه‌ شب به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تصریح کرد که این کشور 'وظیفه خود را طبق کنوانسیون ژنو در باره روابط دیپلماتیک بسیار جدی می‌گیرد'.
تدبیر24»این سخنگو که خواست نامش درج نشود، در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرنا در لندن تصریح کرد که ' حفظ امنیت دیپلمات‌ها و اماکن دیپلماتیک در انگلیس برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.'
شب گذشته چند نفر از هواداران یک فرقه تندروی مقیم انگلیس با بالا رفتن از دیوار سفارت ایران در لندن و ورورد به بالکن سفارت، پرچم ایران را پایین کشیدند.
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس با انتشار توییتی در این باره تصریح کرد که دولت انگلیس تعهدی بی قید و شرط به حفظ و مصونیت سفارت کشورمان دارد.
وی افزود:گروه مسئول حمله به سفارت ایران، نماینده یک گروه تندروی شیعه است. آ‌نها با تفسیری فرقه‌گرایانه از شیعه بر اهانت به رهبران بزرگ اهل سنت اصرار دارند.
متعاقباً بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز با اعلام اینکه متعرضان به بالکن سفارت کشورمان در لندن دستگیر شدند از ختم این غائله نمایشی خبر داد و خواستار محاکمه و مجازات آمران و عاملان این اقدام شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بلافاصله پس از وصول این خبر عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را به سفیر انگلیس در تهران منتقل کرده و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات‌های کشورمان در لندن و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.
وی افزود: سفیر انگلیس در تهران عذرخواهی رسمی دولت انگلیس را ابلاغ کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها