بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
جانشین فرمانده انتظامی‌استان‌کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق به کشف بیش از 25 کیلو گرم موادمخدر شدند.
تدبیر24»سرهنگ علیرضا مرزبانی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی در خیابان مسکن ماموران کلانتری 19 طاقبستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: با حضور ماموران در محل و کسب خبر و تحقیقات محلی متهم شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. 

سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: در بازرسی از منزل متهم مقدار 23 کیلو 58 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 2 کیلو و 873 گرم مواد افزودنی به موادمخدر کشف شد.

وی تاکید کرد: تلاش جهت دستگیر متهم همچنان در دستور کار ماموران کلانتری 19 طاقبستان ادامه دارد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به تداوم طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقاء امنیت اجتماعی، اعلام کرد: از آنجا که این طرح‌ها گامی بسوی سلامت اجتماعی است لذا برخورد با سوداگران مرگ در راستای رسالت ناجا، به صورت جدی توسط انتظامی استان دنبال می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، موادمخدر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها