بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
مهاجم استقلال یک روز مانده به بازی با العین در لیگ قهرمانان آسیا با مصدومیت سنگینی روبرو و برای ماه ها خانه نشین شد..
تدبیر24»محسن کریمی مهاجم جوان و آینده دار استقلال که بعد از مصدومیت هفته های پایانی نیم فصل بازگشت پرفروغی به ترکیب آبی ها داشت این بار در ادامه بدشانسی های خود با مصدومیتی سنگین تر مواجه و برای ماه ها خانه نشین شد.

کریمی در تمرین روز جمعه با آسیب زانو روبرو شد و روز شنبه به توصیه کادر پزشکی تمرین نکرد بلکه با فیزیوتراپی و آب درمانی مشکل زانوی خود را درمان کند اما تست های نهایی و MRI از زانو نشان داد مشکل محسن کریمی جدی تر از آن چیزی است که پیش بینی می شد تا این که امروز  این بازیکن متوجه پارگی رباط صلیبی خود شد، اتفاقی که زانوی او را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا نزدیک به شش ماه از میادین دور باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، محسن کریمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها