بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از پرداخت ۷ هزار وام اشتغال‌زایی به زنان سرپرست خانوار تا بهمن ماه سال ۹۶ خبر داد.

تدبیر24»فاطمه عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تا بهمن ماه امسال، ۸۵۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته اند، گفت: به ۷ هزار نفر از این زنان وام اشتغال تا سقف ۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است. ۱۵۰۰ زن دیگر نیز که جزو زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این سازمان هستند ، بدون دریافت وام در بخش های دیگر مشغول به کار شده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های هدف سازمان بهزیستی در اشتغال‌زایی و توانمندسازی، زنان سرپرست خانوار هستند، اظهار کرد: این زنان به دو طریق مورد حمایت سازمان بهزیستی قرار گرفته‌اند. یکی از این حمایتها که تنها محدود به زنان تحت پوشش سازمان بهزیستی نیست، پرداخت وام «تأمین مالی خرد» است. این وام با مشارکت بانک کشاورزی در اختیار زنان حاشیه نشین و روستایی قرار می گیرد.

به گفته وی، همچنین وام اشتغالزایی نیز به این زنان تحت پوشش سازمان بهزیستی تا سقف ۲۰ میلیون تومان با ۴ درصد سود و بازپرداخت ۵ ساله پراخت می‌شود
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با بیان اینکه سازمان بهزیستی آموزش و حمایت های جانبی این زنان را نیز برعهده گرفته است، تصریح کرد: سازمان بهزیستی آموزش مهارت‌های شغلی را نیز برای این زنان مدنظر قرار داده و کارگاه های آموزشی در حوزه بازاریابی و مهارت های ارتباطی را نیز برای آنها برگزار می کند تا این زنان بتوانند بعد از آغاز اشتغال خود، محصولاتشان را به بازار عرضه کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، وام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها