بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
سه رکورد جالب توجه در بازی آرسنال و واتفورد ثبت شد که کمی باعث تسلی خاطر هواداران آرسنال شده است.
تدبیر24»آرسنال در هفته‌ سی ام برتر لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد با برتری سه بر صفر برابر واتفورد دومین برد پیاپی خودش را به بعد از شکست میلان در لیگ اروپا به دست بیاورد.

پتر چک، دروازه‌بان تیم آرسنال که مدت‌ها بود  در آستانه رسیدن ۲۰۰ کلین شیت در لیگ برتر بود، در نهایت توانست به این رکورد دست یابد و با بسته نگه داشتن دروازه‌ خود در بازی برابر واتفورد برای دویستمین بار کلین شیت کرد و در حال‌ حاضر تنها دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که توانسته است به این مهم  دست یابد.

این دروازه‌بان اهل جمهوری چک در ۴۳۲ بازی موفق به ثبت این رکورد شده است.

پنج رکورددار کلین شیت در لیگ برتر انگلیس:

۱. پتر چک (۲۰۰ کلین شیت)

۲. دیوید جیمز (۱۶۹ کلین شیت)

۳. مارک شوارزر (۱۵۱ کلین شیت)

۴. دیوید سیمن (۱۴۰ کلین شیت)

۵. نایجل مارتین (۱۳۷ کلین شیت)

هم‌چنین مسوت اوزیل موفق شد در بازی برابر واتفورد پنجاهمین پاس گل خود را در لیگ برتر ثبت کند تا زوتر از اریک کانتونا فرانسوی موفق شود به این تعداد پاس گل در لیگ برتر دست یابد.

برد آرسنال برابر واتفورد در هفته‌ سی ام لیگ برتر هفتصدمین برد این مربی در تاریخ لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها