بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
نخست وزیر و وزیر کشور قطر به رباط پایتخت مراکش سفر کرده و این سفر به مدت دو روز طول خواهد کشید.
تدبیر24»رسانه‌های رسمی قطر اعلام کردند که عبدالله بن ناصر بن خلیفه آل ثانی در سفر خود به مراکش که به مدت دو روز خواهد بود، به همراه سعد الدین العثمانی، همتای مراکشی خود ریاست نشست‌های دور هفتم کمیته عالی مشترک قطر و مراکش را برعهده خواهد داشت.

مراکش علی‌رغم بحران شکل گرفته بین کشورهای حوزه خلیج‌فارس روابط استوار خود با قطر را حفظ کرده است. این بحران باعث شد تا کشورهای عربستان، امارات و بحرین در پنجم ژوئن ۲۰۱۷ روابط دیپلماتیک خود را قطع کرده و نیز مرزهای دریایی، زمینی و هوایی خود با قطر را ببندند.

مراکش درباره بحران شکل گرفته بین کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس اعلام بی‌طرفی کرده و گفته است که نمی‌توان با دیدی منفی و نگران کننده به این کشور در رابطه با روابط کشورهای درگیر بحران نگاه کرد.

ملک محمد ششم، پادشاه مراکش در نوامبر گذشته پس از سفر به امارات به قطر رفت و با امیر این کشور دیدار کرد.

کشور مراکش با اقدامی نمادین مواد غذایی به قطر فرستاده است که این اقدام هیچ ارتباطی با جنبه‌های سیاسی بحران شکل گرفته بین قطر و کشورهای دیگر ندارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها