بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
سرمربی رئال مادرید بیش از همه بازیکنان، ایسکو را تعویض کرده و به نظر می‌رسد به هافبک اسپانیایی‌اش مانند گذشته باور ندارد.
تدبیر24»زمانی که bbC در این فصل برای رئال مادرید نتیجه نمی‌دهد ایسکو به میدان می‌رود تا شرایط را بهتر کند. این قضیه تا روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ ادامه داشت اما از ۲۳ دسامبر جادوی هافبک اسپانیایی نادیده گرفته شد. در آن دیدار (ال‌کلاسیکو) متیو کواچیچ به جای او در ترکیب اصلی به میدان رفت و سفیدپوشان با سه گل مغلوب بارسلونا شدند. این اتفاق در پاریس برابر PSG نیز رخ داد. شرایط زمانی بدتر می‌شود که با نیمکت‌نشینی گرت بیل کسی انتظار ندارد ایسکو در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

هافبک اسپانیایی از دو تعویض اخیرش در دیدار برابر اسپانیول و ایبار ناراحت شد چون تصور می‌کند زین‌الدین زیدان به او اعتماد ندارد. او در ایپوروئا در ترکیب اصلی حضور داشت اما دوباره تعویض شد تا برای بیست و سومین بار باشد که در این فصل از زمین خارج می‌شود. او بیش از دیگر بازیکنان تعویض شده است و تنها از ۲۹ بازی، پنج دیدار را کامل بازی کرده است. با بازگشت بیل به میادین و درخشش مارکو آسنسیو و لوکاس واسکس، حضور هافبک مالاگایی از ۵۸ درصد به ۳۸ درصد بازی‌ها رسیده است. او در ۱۰ بازی اخیر تنها در ۳ بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت. بازیکن مادرید توانست در این مدت یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. از طرفی واسکس شش پاس گل داده است و دو بار دروازه حریفان را باز کرد. نارضایتی ایسکو از شرایط فعلی‌اش زمانی مشخص شد که او برابر لگانس در سانتیاگو برنابئو در دقیقه ۸۱ تعویض شد و با عصبانیت زمین را ترک کرد. او از فاصله دور به مایورال سلام داد و با زیدان دست نداد. چند روز بعد سرمربی فرانسوی فروش هافبک اسپانیایی را پایان فصل رد کرد.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

وضعیت ایسکو در رئال مادرید خوشایند نیست. این قضیه در شادی تیم پس از پیروزی برابر پاری سن ژرمن در پارک د پرنس دیده شد. او خیلی سرد با زیدان دست داد. برابر ایبار نیز اتفاق مشابهی رخ داد. هافبک مالاگایی پارسال موفق عمل کرد و توانست از خامس رودریگس پیشی بگیرد اما اکنون در فهرست ۱۱ نفره مادرید زیدان جایی ندارد و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نزدیک است. یولن لوپتگی در ژانویه در این رابطه گفت: به خاطر کم بازی کردن ایسکو نگرانم.

برچسب ها: تدبیر24 ، زیدان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها