بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر سطوح دستمزدی و مبلغ حق بیمه کشاورزان و روستاییان در سال 97 را اعلام کرد.

تدبیر24»محمدرضا واعظ مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان افزایش سقف و کف سطوح درآمدی بیمه شدگان تحت پوشش این صندوق در سال آتی اظهار کرد: کف سطح درآمدی در سال آینده 480 هزار تومان خواهد بود، بر این اساس میزان حق بیمه پرداختی از سوی بیمه شدگان ماهانه 20 هزار تومان و سالانه 240 هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: سیاست ما این است که بیشتر در این سطح در آمدی پیش برویم.

به گفته مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بالاترین سطح در آمدی نیز به حدود 860 تا 900 هزار تومان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، پایین ترین سطح درآمدی ماهیانه مشمولان در سال 96، 350 هزار تومان و بیشترین درآمد ماهیانه 800 تومان بود که برای سال آینده مشمول افزایش خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، حق بیمه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها