بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
محسن بیگلری، نماینده مجلس دهم شورای اسلامی درگفتگو با تدبیر24:
آقای وزیر راه و وزیر کار با توجه به سخنی و گستردگی کار وزارت خانه‌هایشان باید بررسی شود؛ زیرا که این دو بزرگوار همه توان خود را به کار گرفته‌اند.
تدبیر24»محسن بیگلری در مورد استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:  با توجه به حوادث پیش آمده استیضاح امروز کاملاً جدی است و حتی نتیجه بررسی جعبه سیاه هواپیما هم موثر است چرا که محور اصلی استیضاح سقوط هواپیماست.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 دبیر کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم  با توجه به نزدیکی شروع سال نو و انتخاب زمان استیضاح افزود:  اینکه شب عید است و  زمان عیدی کارگران تأمین اجتماعی است بهتر بود استیضاح بعد تعطیلات نوروزی اتفاق می‌افتد که هم این مرحله طی  و هم نتیجه بررسی جعبه سیاه کاملاً واضح و روشن می‌شد.

نماینده سقز و بانه در مجلس دهم درباره عملکرد دو وزیرراه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: مشکل گستردگی دو وزارت خانه راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید تفکیک شود به گونه‌ای که شهرسازی خود نیازمند یک وزارت خانه است و راه وزارت خانه‌ای دیگر می طالبد و همین طور کار و رفاه اجتماعی.

وی افزود: همین بزرگی باعث مشکلات فراوان می‌شود و با وزارتخانه کوچک قابل‌مقایسه نیست و عملکرد آقای وزیر راه و وزیر کار با توجه به سخنی و گستردگی کار وزارت خانه‌هایشان باید بررسی شود؛ زیرا که این دو بزرگوار همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

محسن بیگلری صحبت‌های امروز موافقان و مخالفان را در نتیجه رأی‌گیری بسیار مهم ارزیابی کرد و تاکید کرد که حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح در رأی نمایندگان به طور قطع تأثیر به سزایی خواهد داشت.

گفتگو: مرضیه نگهبان مروی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها