بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۵۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
ورود دستگاه های نظارتی و خصوصا بیمه مرکزی به این مسئله ضروری است تا شاهد از دست رفتن اعتماد مردم به مسئولین و دولت نباشیم و شنیده شدن صدای ایشان در بیان مطالبات در تنگناهای اقتصادی را آنگونه که هست به جامعه باز گردانیم
تدبیر24»اردیبهشت ماه سال جاری طی قرادادی فی مابین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و شرکت بیمه حافظ حدود 20 هزار نفر از پرسنل و اعضای خانواده دانشگاه فنی و حرفه ای با مبلغی حدود 10 میلیارد تومان، تحت پوشش بیمه حافظ قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 اخبار رسیده از منابع موثق حاکی از آن دارد از آنجا که این قرارداد مناقصه با ترک تشریفات انجام شد و عملکرد بیمه حافظ در رفع مشکلات بیمه شدگان ضعیف بود، منافع قراداد دانشگاه فنی و حرفه ای تحت الشعاع قرارگرفت.

این شرکت بیمه ای قریب به دو ماه است (دی-بهمن96) که هیچگونه پرداختی به پرسنل و اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای نداشته و بیماران زیادی را که در اقصی نقاط کشور نیاز به معرفی نامه بیمه دارند در برزخ و بلاتکلیفی محض گذاشته است. اسناد وجوه پرداختی توسط اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای در بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز فعلا بایگانی شده و دفاتر بیمه حافظ از دریافت اسناد به بهانه های واهی سر باز می زنند!

چندین مرحله در طول یازده ماهه گذشته سال جاری 96 ، عوامل بیمه حافظ با امضای تعهدنامه، قول قطعی مبنی بر همکاری و جلب رضایت پرسنل داده اند ولی هر بار با لطایف الحیل از اجرای تعهد استنکاف ورزیده و بر دامنه و شدت نارضایتی ها افزوده اند.

شرکت بیمه حافظ یکی از شرکت های بیمه خصوصی است که تحت نظارت بیمه مرکزی می باشد. اداره کل نظارت مالی بیمه مرکزی نسبت توانگری مالی بیمه حافظ در سال 95 را معادل 36 اعلام کرده بود که این میزان نسبت توانگری پایین ترین وضعیت و حالت هشدارمحسوب می شود.

در چنین شرایطی که نارضایتی های درونی از عملکردهای مدیریتی و بی کفایتی برخی افراد که نامنتاسب در جایگاه مدیریتی تکیه زده اند و موجبات ایجاد فشارهای اقتصادی به مردم ایران را فراهم آورده اند، ورود دستگاه های نظارتی و خصوصا بیمه مرکزی به این مسئله ضروری است تا شاهد از دست رفتن اعتماد مردم به مسئولین و دولت نباشیم و شنیده شدن صدای ایشان در بیان مطالبات در تنگناهای اقتصادی را آنگونه که هست به جامعه باز گردانیم.

تنظیم : م.م محمدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
doll house embroidered maxi dress
|
China
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها