بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر قوی شدن دلار آمریکا که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، اندکی کاهش یافت.
تدبیر24»هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۳۲۱.۳۴ دلار رسید.

در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در آوریل ۰.۱ درصد رشد کرد و به ۱۳۲۱.۶۰ دلار رسید.

شاخص دلار آمریکا در برابر سبدی از شش ارز بزرگ، با ۰.۱ درصد افزایش در ۸۹.۹۷۷ واحد رسید.

به گفته استفن اینس، مدیر معاملات منطقه آسیا اقیانوسیه شرکت OANDA، انتظار می‌رود ابهامات پیرامون افزایش نرخ‌های بهره، قیمت طلا را در کوتاه مدت تحت فشارهای کاهشی قرار خواهد داد.

بر اساس گزارش رویترز، بازار منتظر انتشار شاخص قیمت مصرفی آمریکا در فوریه است. اگر این شاخص رشد نشان دهد، انتظارات برای تصویب افزایش نرخ‌های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا را بالا خواهد برد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۶.۵۲ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۴ درصد افت کرد و ۹۵۹ دلار معامله شد و هر اونس پالادیم برای تحویل فوری تغییر چندانی نداشت و در ۹۷۸.۵۰ دلار قرار گرفت.

برچسب ها: تدبیر24 ، طلای جهانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها