بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
مهاجم اتلتیکومادرید برای باز کردن دروازه حریفان به شوت‌های کم‌تری نسبت به ستاره‌های بارسلونا و رئال مادرید نیاز داشته است.
تدبیر24»آنتوان گریزمان در بهترین دوران خود به سر می‌برد. مهاجم اتلتیکومادرید پس از یک شروع بد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. بازیکن فرانسوی دوباره می‌تواند به راحتی از مدافعان حریف عبور و گلزنی کند. او در روند خوبی قرار دارد. گریزمان یک‌شنبه پس از ناکامی در گلزنی در دو بازی (لوکوموتیو و بارسلونا) گل تعیین کننده‌ای مقابل سلتاویگو به ثمر رساند، هم‌چنین پاس گل نیز داد. ستاره قرمز و سفید پوشان در ۱۲ گل از ۱۴ گل اخیر تیمش تاثیرگذار بوده است. او در دو بازی برابر سویا و لگانس توانست هفت گل به ثمر برساند.

گریزمان بهترین عملکردش را در فصل ۱۶ – ۲۰۱۵ با اتلتیکومادرید در مارس به ثبت رساند و ۲۱ بار در همه رقابت‌ها گلزنی کرد. در آن فصل قرمز و سفید پوشان به فینال میلان رسیدند و او با ثبت ۳۲ گل و پنج پاس گل فصل را تمام کرد. او در مارس در ۲۳ گل نقش داشت و اکنون تنها دو گل با این  آمار فاصله دارد. زمانی که گریزمان به سمت دروازه‌ شوت می‌زند دروازه‌ حریفان به شدت تهدید می‌شود. او در مقایسه با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهتر عمل کرده است و در آمار شوت‌های در چارچوب که به گل تبدیل شده‌اند بالاتر از ستاره‌های رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد. گریزمان برای هر گل به ۲.۲۵ شوت نیاز داشته است (۱۶ گل با ۳۶ ضربه) از طرفی این آمار برای رونالدو  ۳.۲ ضربه است (۵۹ شوت برای ۱۸ گل).

مسی برای هر گل به ۳ ضربه نیاز داشته است. تنها لوییس سوارس  بالاتر از ستاره اتلتیکومادرید قرار دارد. مهاجم بارسلونا برای به ثمر رساندن ۲۱ گل خود به ۴۷ ضربه نیاز داشت و میانگین ۲.۲۳ گل را به ثبت رساند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها