بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
جلسه نوبت عصر امروز مجلس به بررسی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی اختصاص داشت.
تدبیر24»جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس به بررسی استیضاح وزیر راه و مسکن اختصاص داشت.

۱۴:۳۴ ؛اعلام اسامی نمایندگان موافق استیضاح

طبق اعلام عضو هیات رییسه مجلس علیرضا بیگی، نادر قاضی‌پور، احد آزادی‌خواه، احمد مرادی، داریوش اسماعیلی و محمدقسیم عثمانی در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس صحبت خواهند کرد.

پس از سخنان موافقان استیضاح عباس آخوندی مطالبی را در دفاع از عملکرد خود در وزارت راه و شهرسازی مطرح می‌کند و سپس احمد امیر آبادی و محمدعلی وکیلی به عنوان طراحان استیضاح آخوندی سخنرانی خواهند کرد.

۱۴:۲۸؛ مخالفت فراکسیون امید با استیضاح آخوندی

سید ابوالفضل بیوکی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به برگزاری جلسه ظهر امروز فراکسیون امید مجلس در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در فاصله برگزاری جلسات صبح و بعدازظهر مجلس در فراکسیون امید تشکیل جلسه دادیم و دوستان نقطه نظرات خود را درباره عملکرد عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بیان کردند.

وی افزود: در ادامه این جلسه در مورد تصمیم‌گیری در این استیضاح رای‌گیری کردیم که در نتیجه اکثریت اعضا با استیضاح وزیر راه و شهرسازی مخالفت کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها