بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
واعظی در جمع خبرنگاران:
رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان جلسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و در جمع خبرنگاران گفت: از مدیریت خوب رئیس و هیات رئیسه محترم مجلس و نیز مشارکت فعال نمایندگان موافق و مخالف قدردانی می کنم.
تدبیر24»محمود واعظی در پاسخ به سوالی و در زمینه رای اعتماد مجدد خانه ملت به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و نیز جهاد کشاورزی که طی دیروز و امروز طرح استیضاح آنها در مجلس شورای اسلامی بررسی شده، افزود: اگر چه دولت از عملکرد وزرا و اعضای کابینه به طور قاطع دفاع کرده و ممکن است در مورد موضوع و شرایط زمانی استیضاح نیز ملاحظاتی داشته باشد، اما سوال و استیضاح را حق قانونی نمایندگان محترم و همچنین فرصتی برای شفافیت و تشریح برنامه ها و خدمات دولت به افکار عمومی ارزیابی می کند.
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: دولت از نقد دلسوزانه و سازنده نمایندگان محترم استیضاح کننده استفاده، و از نمایندگان محترمی نیز که با مشارکت خود از خدمات و برنامه های وزرا دفاع کردند، تشکر می کند.
واعظی ابراز امیدواری کرد که رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سه وزیر کابینه، آغاز دور جدیدی از تعامل بیشتر مجلس و دولت برای خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیزمان باشد.
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: یقینا دولت با انسجام بیشتر و آقایان دکتر ربیعی، دکتر آخوندی و مهندس حجتی نیز با استحکام و اشتیاق افزون تر در مسیر انجام وظایف قانونی، خدمت به جامعه و پیشرفت کشور گام برخواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها