بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۵۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
سارقان به تازگی برای سرقت از منازل در ایام نوروز، شیوه جدیدی از سرقت را ابداع کردند.
تدبیر24»یکی از دغدغه‌های افراد در مسافرت‌های نوروزی، سواستفاده سارقان از خالی بودن منازل است. 

در پی گزارش‌های اداره آگاهی درباره نحوه سرقت‌های ایام نوروز شیوه جدیدی از آن رو شده است که چندان هم دور از انتظار نیست.  یکی از این روش‌ها به این ترتیب است که سارقان با توزیع برگه‌های تبلیغاتی از حضور یا عدم حضور صاحبخانه آگاه می‌شوند، آنها پس از قرار دادن برگه تبلیغات در میان درب منازل و پیگیری آن در روزهای بعد، کار خود را انجام می‌دهند.

اگر این برگه همچنان دست نخورده باقی مانده باشد از خالی بودن خانه اطمینان حاصل و اقدام به سرقت می‌کنند. 

و حالا توصیه پلیس آگاهی به مردم این است که برگه‌های تبلیغاتی را از درب منزل همسایگان خود بردارند تا به این طریق راه را به روی سارقان ببندند و مانع رسیدن آنها به هدف شومشان شوند. 
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
شما میگید کاغذ میذارن که وقتی بر نداشته بشه میفهمن خونه نیستیم؟ خوب اصلا بفهمن خونه نیستیم، وقتی قفل ضد دیلم روی درب واحدمون نصب کردیم، دزده خودشو بکشه هم نمیتونه از در بیاد تو. میمونه پنجره و بالکن، کافیه جلوی بالکن یا شیشه هایی که امکان ورود دزد ازشون هست، حتما نرده بکشیم یا اگر نرده زشت میکنه نمای پنجره ها رو ، کافیه مقاوم ساز شیشه نصب کنیم که اصلا معلوم هم نمیشه و برای اینکه دزد نتونه با پیچگوشتی پنجره ها رو باز کنه، کافیه دو تا سوراخ ریز هم روی پنجره از داخل بکنیم و دوتا پیچ بهشون ببندیم. حالا در پله آخر، تو هر کانال کولر دو تا لوله پی وی سی بذاریم که دزد نتونه ازش بیاد داخل خونه. دیگه دزدا باید برن دنبال یه کار دیگه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها