بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
از جمع مصدومان استقلال، تقریبا نیمی از آن‌ها می‌توانند برای این تیم مقابل نفت تهران به میدان بروند.
تدبیر24»تیم فوتبال استقلال درحالی باید خود را برای مصاف با نفت تهران در نهم فرودین‌ماه آماده کند که بررسی وضعیت مصدومان این تیم خالی از لطف نیست.

مهم‌ترین مصدوم حال حاضر استقلال مامه بابا تیام است. این مهاجم سنگالی استقلال در اواسط بازی با العین از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و از بازی خارج شد. بعد از این اتفاق اخباری مبنی بر از دست دادن کل فصل از سوی تیام منتشر شد که باشگاه استقلال آن را تکذیب کرد. تیام بعد از بازی راهی کشورش شد تا تعطیلات لیگ را در آن‌جا باشد و به همین دلیل روند درمانیش با تاخیر خواهد بود و احتمالا بعد از بازگشت و شروع درمان، در بهترین حالت به بازی با الریان می‌رسد و هرچند که این یک احتمال است و شاید او به آن بازی هم نرسد.

نفر دوم از فهرست مصدومان استقلال، محسن کریمی است. این بازیکن باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد و در بهترین حالت او در پاییز سال ۹۷ در خدمت استقلالی‌ها خواهد بود. این بازیکن بعد از یک برخورد در تمرین استقلال دچار مصدومیت شد.

وریا غفوری سومین مصدوم استقلال بود که با چند جلسه فیزیوتراپی مشکلش حل شد. او هم در بازی با العین مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. غفوری این روزها در تمرینات تیم ملی حاضر است و مشکلی ندارد.

مجید حسینی چهارمین بازیکن مصدوم استقلال است که در بازی مقابل العین در امارات مصدوم شد. انتظار می‌رود با ادامه فیزیوتراپی بتواند به بازی با نفت تهران برسد.

پنجمین مصدوم استقلال فرشید اسماعیلی است. ظاهرا او دچار کشیدگی عضله است و مشکلش جدی نیست. به همین دلیل او به بازی با نفت تهران به طور قطع می‌رسد.

نفر بعدی از فهرست مصدومان استقلال پادوانی است که به دلیل برخورد با سهرابیان دیگر مدافع استقلال در بازی با فولاد مصدوم شد. پادوانی هنوز تحت درمان است و به طور قطع فصل را از دست داده است.

هفتمین مصدوم استقلال بهنام برزای است که در اواخر بازی با الهلال مصوم شد و از آن زمان تحت درمان است. انتظار می‌رود او به بازی به نفت تهران برسد.

هشتمین مصدوم استقلال بویان نایدنوف است که به دلیل افتادن از بارفیکس در زمان تست پزشکی مصدوم شد و حالا مشکلی ندارد و شانس بالایی هم برای بازی مقابل نفت تهران دارد.

آخرین بازیکن مصدوم استقلال مهدی قائدی است که بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شد و تحت درمان است. او در خوشبینانه‌ترین حالت می‌تواند در فینال جام حذفی حاضر شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها