بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به مسدود شدن محور شوش – فتح‌المبین گفت: در حال حاضر مسیر دهلران به عنوان جایگزین برای تردد به سمت فتح‌المبین انتخاب شده است.

تدبیر24»سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جاده‌های خوزستان در آستانه آغاز سفرهای نوروزی اظهار کرد: در حال حاضر یگان‌های امدادی، نیروهای راهداری، نیروهای راه و شهرسازی و نیروهای هلال احمر و اورژانس در محورهای خوزستان مستقر شده‌اند و مشکلی در خصوص امدادرسانی در جاده‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به مسدود شدن محور شوش - فتح‌المبین افزود: محور شوش فتح‌المبین از گذشته دچار مشکل بود و به دلیل تعمیرات در محل پل ناجیان این مسیر مسدود شده بود و پل موقتی برای تردد به بخش فتح المبین احداث کرده بودند اما به دلیل بارندگی‌های اخیر این پل دچار مشکل شد و در حال حاضر این مسیر مسدود است و مسیر دهلران به عنوان جایگزین برای تردد به سمت فتح‌المبین انتخاب شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: محور ایذه به دهدز به دلیل کوهستانی بودن و مسیرهای غیرهندسی، شیب تند جاده‌ها و کم عرض بودن جاده‌ها و دو طرفه بودن جزو نقاط حادثه‌خیز است اما در حال حاضر این مسیر محور پرتصادف خوزستان نیست.

دولتشاهی گفت: نقاط پرتصادف جاده‌های خوزستان متغیر هستند مثلا محور اهواز – اندیمشک و محور آبادان به اروندکنار پرتصادف هستند و بیشترین تصادف‌ها نیز در  محور شاوور به شوش  اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه محور اهواز - اندیمشک یک مسیر مستقیم است اما به دلیل سرعت‌های غیرمجاز و خواب‌آلودگی جزو مسیرهای پرتصادف در خوزستان شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه بیشتر تصادفات به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی و سرعت‌های غیرمجاز رخ می‌دهد، گفت: روز گذشته به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی در محور آبادان – اروندکنار تصادف فوتی با 6 کشته داشتیم. همچنین در ایام اخیر چند تصادف فوتی در محور رامهرمز - بهبهان و مسیرهای آبادان داشتیم که بیشتر این تصادف‌ها به علت خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت‌های غیرمجاز بوده‌اند.  

دولتشاهی توصیه کرد: اگر سرعت‌های مجاز رعایت شود و رانندگان با حوصله رانندگی کنند قطعا شاهد این تصادفات نخواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها